رسانه ملی
-
جوابیه رسانه ملی به سازمان انرژی اتمی
اظهارات شمخانی واضح و خبر منتشرشده صحیح بود
در پی انتشار اطلاعیه اخیر سازمان انرژی اتمی مبنی بر انتشار برخی مطالب غلط درباره اقدامات این سازمان در رسانهها از جمله صداوسیما، روابط عمومی رسانه ملی توضیحاتی ارائه کرد.
-
راهاندازی رادیو «اربعین» ویژه زائران حسینی(ع)
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و به منظور انعکاس رخدادهای این مناسبت بزرگ معنوی و پوشش مراسم پیاده روی و حضور گسترده زائران حسینی (ع) در مسیر کربلای معلی، با اهتمام معاونت صدای رسانه ملی «رادیو اربعین» راه اندازی میشود.
-
واکنش رسانه ملی به یک بی دقتی
پخش برنامه «فیتیله» متوقف شد
در پی پخش برنامه «فتیله» روز جمعه ۱۵ آبان ماه از شبکه دو سیما که بر اثر بی دقتی عوامل برنامه، موجبات رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری پیش آمد، ضروری است توضیحات زیر به اطلاع ملت شریف ایران و خصوصا هموطنان عزیز آذری برسد.
-
محمدحسین جعفریان
چند کلمه با جناب آقای سرافراز!
جناب آقای سرافراز! شاید خیلیها به شما گفته باشند که ریاست رسانه ملی مسؤولیتی بسیار حساس و مهم و تأثیرگذار است.
-
خداحافظ خبر؛ سلام اقتصاد!
مهاجرت مجری بخش خبری «صرفا جهت اطلاع»!
قدس آنلاین- احمد فیاض: مجری نام آشنای بخش خبری شبکه دو با اعلام خداحافظی از بخش خبر به گروه اقتصاد، سلام داد.
-
رسانه ملي براي روزهاي پنجشنبه و جمعه برنامه ندارد؛
استراحت مطلق تلویزیون در تعطیلات آخر هفته
گروه هنر / احسان رحیمزاده - مردم در روزهای آخر هفته ساعات بیشتری را با تلویزیون سپری میکنند؛ اما رسانه ملی ما برای روزهای طلایی پنجشنبه و جمعه برنامه خاصی ندارد و تقریباً همان برنامههای روزهای عادی را روانه آنتن میکند.
-
محمدحسین جعفریان
مظلومیت کُشتی در طوفان حاکمیت فوتبال
این شب و روزها رسانه ملی مسابقات قهرمانی جهان کشتی را از شبکه سوم سیما پخش میکند.
-
سهم ناچیز شهرستانهای تهران از رسانه ملی
اگرچه امروز تمام استانهای کشور، شبکه مستقل استانی دارند اما شهرستانهای استان تهران با جمعیت میلیونی هنوز از داشتن یک شبکه مستقل محروم هستند.
-
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام خواستار شد:
رسانه ملی به جای تبلیغ چیپس و پفک، به مظلومیت آب بپردازد
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام از بیتوجهی نسبت به حفر فراوان چاههای مجاز و غیرمجاز و برداشت غیراصولی از منابع زیرزمینی که اکثراً مسئولان ذیربط از آن مطلع هستند، انتقاد کرد.
-
کارشناسان در گفت وگو با « قدس» از تبلیغات کذب تلویزیونی میگویند؛
غلوگویی در تبلیغات، فریبکاری است
گروه فرهنگی - اعظم طیرانی - برخی از فعالان بخش خصوصی میگویند، رسانه ملی کالاهای وارداتی را با نام کالای ایرانی تبلیغ میکند و هیچ نظارتی هم برعملکرد آن نیست. ..
-
با مهسا ملک مرزبان و پرسشی از اینکه آیا رسانه ملی دِین خود را به کتاب و کتابخوانها ادا کرده است؟
تلویزیون جای معرفی کتاب « لاغری در چهل روز» نیست
گروه فرهنگی- زهره کهندل - همان قصه تکراری همیشگی، بهانه تراشی و فرصت نداشتن در عین دل ضعفه رفتن برای خواندن دوخط کتابی که لای آن باز نشده و در ویترین کتابخانههای شخصی مان، جا خوش کرده است.
-
روز «عفاف و حجاب» و چرایی یک آسیب اجتماعی؛
مانتو هایی که جیغ بنفش می کشد
گروه جامعه- محبوبه علی پور: زن چشم میدوزد به رسانه ملی که تبلیغ از«لاک جیغ تا خدا» را پخش میکند. ...
-
اعلام موضع رسمی صداوسیما درباره حضور هنرمندان و مجریان تلویزیون در شبکههای اجتماعی
روابط عمومی صدا و سیما خبر ممنوعیت حضور هنرمندان و مجریان رسانه ملی در شبکه اجتماعی را تکذیب کرد.
-
محمدحسین جعفریان :
چرا رسانه ملی وقت مردم را میفروشد؟
خاطرم هست چند سال پیش مطلبی درخصوص لودگی در یکی از برنامههای ویژه کودک و نوجوان رسانه ملی نوشته بودم.
-
محمدحسین جعفریان
ناپرهیزیهای رسانه ملی کی پایان مییابد؟
شاید یکی از پرهزینهترین برنامههای گفت و گو محور صدا و سیما، برنامه «ماه عسل» باشد.
-
سرافراز:
۷۰درصد مردم ایران معتقدند آمریکابه تعهداتش پایبند نخواهد بود
رئیس رسانه ملی گفت: بر اساس نظر سنجی صدا و سیما طی سه روز گذشته حدود ۷۰ درصد مردم ایران معتقدند که آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به تعهدات خود پایبند نخواهند بود.
-
محمدحسین جعفریان
رشوه؛ توصیه استادان فن برای کاریابی!
چند سالی است رسانه ملی برخی برنامههای گفت و گو محور تخصصی را سرلوحه کارش قرار داده و بسیاری از آنها هم بسیار پرمخاطب از آب درآمدهاند.
-
کارشناسان از ظرفیتهای فراموش شده در تلویزیون میگویند ؛
رسانه ملی، نخبگان را بازی نمیدهد!
گروه جامعه / محبوبه علیپور- صدای پیامک تلفن همراهی به گوش میرسد. پسر جوان با شتاب از اتاقش بیرون میزند و شبکه تلویزیون را عوض میکند. خواهرش میگوید: ...
-
پایبندی به اخلاق حرفه ای و لزوم ذکر منبع فقط مختص روزنامه ها و خبرگزاری ها نیست؛
صرفاً جهت اطلاع!
گروه فرهنگی / زهره کهندل - تصاویر پشت سرهم در قاب نگاه مخاطب رژه می رود، اما آرم مخدوش شده بالای صفحه همچنان ثابت است.
-
آنچه « افق» باید در دستور کار خود قرار دهد
لیلا کردبچه - باید پذیرفت که ابزار رسانه هر روز متحول میشود و هرچند این تحول در اختیار ما نیست، امّا میتوانیم از این فناوریها در ابعاد مختلف و همچنین تأثیراتی که رسانه بر مخاطبان میگذارد، بهره ببریم.
-
رسانه ملی! با خانوادههای نیازمند همنوایی کنید!
ابوالحسن صاحبی: این روزها که در آستانه ورود به سال جدید به سر میبریم، همه در تکاپوی خانه تکانی شب عید و خرید برای این ایام هستند، ...
-
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی:
هدف مستند «انقلاب ۵۷» تلقین «نگاه صلحطلب و خردمندانه شاه» است
مدیرکل جدید روابط عمومی رسانه ملی تاکید کرد: مستندهایی مانند «انقلاب ۵۷» دو هدف مشخص را دنبال میکنند؛ تلقین گفتمان هیجانی و خشم انقلابیون و گفتمان صلح طلب و خردمندانه شاه به مخاطبان.
-
مشاور رسانهای رییسجمهور در نشست خبری:
صداوسیما همانند نامش در قامت رسانه ملی فعالیت کند
هم در سطح ملی و هم استانی به مدیران کل و استانداران هم توصیه شده که شرایط را فراهم آورند تا خبرنگاران بتوانند اطلاعرسانی کنند و محدودیت خبری وجود نداشته باشد.
-
تحلیل کارکردهای رسانه ملی
حضور روحانی در برنامهها تلویزیون را دینی نمیکند/ نبایدها جای بایدها!
چند کارشناس در نشستی با بررسی عملکرد رسانه ملی در سالهای قبل، از اینکه برنامهها و سریالهای تلویزیون بیشتر بر اساس «نباید» ها ساخته میشوند تا «اصول» و «باید»ها سخن گفتند.
-
محمدحسین جعفریان
رسانه ملی و موج تغییرات پیش رو
با تغییر مدیریت در صدا و سیما انتظار موجی از تغییر سیاستها و رویهها میرفت که با معرفی مدیران جدید و ابلاغ برخی تصمیمها، این موج آغاز شده است.
-
شورای نظارت به بخش خبری ۲۰:۳۰ تذکر داد
در پی شکایت نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به شورای نظارت در خصوص پخش خبر نزاع دسته جمعی در بیمارستانی در شهر اردبیل در بخش خبری ۲۰:۳۰ دقیقه شورای نظارت به سازمان صدا و سیما تذکر داد.
-
سید مصطفی حسینی راد
گردانهای سایبری و چهره نوین بسیج
در شرایطی که تهدیدهای گوناگون اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی در فضای مجازی یعنی اینترنت و شبکههای اجتماعی در حال افزایش است، شنیدن تشکیل «گردانهای سایبری بسیج رسانه ملی» یک خبر خوشحال کننده است.
-
معاون سیما در دیدار با مدیران شبکه یک:
سیاست جدید رسانه ملی کاهش آگهی بازرگانی است/ توقف ساخت برنامههای کممحتوا
در اولین دیدار معاون سیما با مدیران شبکه یک، پورمحمدی اعلام کرد سیاست ریاست جدید سازمان این است که پخش برنامههای مشارکتی و آگهی بازرگانی کاهش پیدا کند.
-
حذف یک معاونت از صدا وسیما
روز گذشته یکشنبه 2 آذر محمد سرافراز معاون توسعه و فناوری صداوسیما را از این سمت که به نظر میرسد دیگر در رسانه ملی جایگاهی ندارد، برکنار و به سمت مشاور خود منصوب کرد.