هر جا سخن از جنگ و دفاع مقدس می‏شد از رشادتها و دلاوری‏های شما و یارانتان بعید بود که سخنی به میان نیاید.

به گزارش قدس انلاین آقای (ج) با ارسال مطلبی به سایت قدس انلاین واگویه های خود به قالیباف شهردار تهران را نوشته که در ادامه می خوانید ؛

این تصویر منزل ما در تهرانسرشرقی خیابان ...است! البته بود. بله. منزلی که پنج ماهی در آن به صورت استیجاری اسکان داشتیم و حال ...؟
در ساعت 15:45 روز چهارشنبه یکم تیرماه بر سرمان خراب شد و دار و ندارمان به زیر خروارها خاک رفت اما چرا!؟
بله، حدستان درست است. دیگر ریزش ساختمان‏های مجاور عمارت‏هایی که نوسازی می‏شوند مسئله جدیدی نیست در همان روز حادثه نیز 2 ساختمان در محله سعادت‏آباد ریزش کرد (به نقل از گزارشگر باشگاه خبرنگاران) و منزل ما در تهرانسر نیز همچنین.
نمی‏دانم ولی گمان می‏کنم شما باید پاسخ دهید به:
بگویید چرا باید 8 شب بدون سرپناه و به دور از آرامش و آسایشی که در منزل‏مان داشتیم به سر بریم. (البته از همان ابتدای ساخت و ساز نیز آرامش ما را سلب شده بود.)
بگویید چرا پس از 5 ماه پیگیری و مکاتبه با شهرداری در خصوص تخلفات متعدد پیمانکار  جوابی نشنیدیم و اقدامی ندیدیم.
بگویید چرا پس از 5 ماه حتی همسایه‏ها که بیش از ما پیگیر تخلفات این پیمانکار بودند، مهندس ناظر آن ساختمان را ندیدند تا حداقل خیالشان از امنیت نداشته آن ساختمان راحت باشد؟
بگویید برای چه پیمانکاری که پول دارد می‏تواند آرامش دیگران را سلب کند، همسایه‏ها را به بازی بگیرد و به راحتی با جان انسانها بازی کند، مگر شما در هشت سال دفاع مقدس جان خود را به خطر نینداختید تا جان و مال مردم را حفظ کنید و حال افرادی سودجو در زیر مجموعه‏های تحت امر شما به راحتی با آبروی شما بازی می‏کنند!
آقای شهردار
پیمانکاری که ادعای انسانیت دارد چرا پس از مشاهده ریزش ساختمان از محل فرار می‏کند و فردا وقتی می‏فهمد که حادثه تلفات جانی نداشته نمایان می‏گردد و با کمال گستاخی حتی حاضر نمی‏شود سرپناه ما را تأمین کند.
آقای شهردار
خدا را شکر آن شب هیئت در منزلمان برگزار نشد. شاید فقط 3 ساعت دیر تر این حادثه رخ می‏داد ده‏ها نفر از بهترین بندگان خدا در زیر خاک مدفون می‏شدند. خدا را شکر این چنین نشد. خدا را شکر که خانواده‏هایمان سالم هستند 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.