۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 235109

قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي استان يزد، از كشف محموله فرآورده هاي نفتي قاچاق، به ارزش بيش از 783ميليون ريال خبر داد.

كشف 32 هزار ليتر سوخت قاچاق در يزد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ ايرج كاكاوند با بیان این خبر اظهار داشت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي ، هنگام گشت زني به يك تانكر اسكانيا مشكوك شدند.

وي  ضمن تاكيد بر متوقف كردن تريلي نفتكش حامل سوخت قاچاق افزود : راننده تريلي محموله خود را روغن صنعتي اعلام كرد وليكن با درايت و تيزهوشي ماموران پليس،32 هزار ليتر نفت گاز قاچاق كشف شد.

رييس پليس استان يزد، ارزش محموله 32 هزار ليتري كشف شده را بيش از 783 ميليون ريال اعلام كرد و يادآور شد: قاچاق كالا و فرآوردهاي نفتي يكي از مهم ترين مسائل تهديد كننده ي اقتصاد بسياري از كشورها به ويژه كشورهاي در حال توسعه به شمار مي رود كه بدون ترديد مقابله و مبارزه ي با آن توسط دولت ها، بدون همكاري و مشاركت همه جانبه ي مردم راه به جايي نخواهد برد؛ به نظر مي رسد در جوامعي كه قاچاق كالا و فرآوردهاي نفتي در آنجا جرم به شمار مي رود، بايد در نخستين گام تلاش نمود تا مردم با اين معضل اجتماعي و زاوياي پنهان آن به طور كامل آشنا شده و نسبت به پيامد هاي منفي آن به باور برسند. 

گفتني است ، در اين رابطه دو نفر دستگير و تحويل مراجع قانوني شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.