۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 237762

عزت‌الله ضرغامی در مراسم استقبال از خانواده شهید نظام‌دوست درباره اظهارنظر اخیر کیارستمی درباره جنگ و شهدا اعلام کرد این گونه افراد همچون ماهی در آب به دنبال آب می‌گردند.

واکنش ضرغامی به اظهارات کیارستمی
 
واکنش ضرغامی به اظهارات کیارستمی
عزت الله ضرغامی در مراسم تجلیل از خانواده شهید جواد نظام دوست، از شهدای گمنام دانشگاه صدا و سیما که به تازگی هویت او مشخص شده است در سخنانی اظهار کرد: درود خدا بر روان پاک شهدای عزیزمان که همواره باعث حرکت شدند و هویت ما را شکل دادند و همه چیز ما شهدا هستند.

ضرغامی با اشاره غیرمستقیم به اظهاراتی که اخیرا از عباس کیارستمی در رسانه ها منتشر شده و وی جنگ را فاقد مفهوم دانسته است، بیان کرد: کسانی که این روزها دنبال مفهوم جنگ هستند و در لابه لای اظهارنظرها و سخنرانی هایشان درباره مفهوم جنگ بحث می کنند تا برای جوان ها نشان دهند که جنگ مفهومی دارد یا خیر، مثل ماهی ای می مانند که در آب به دنبال آب می گردد، در حالی که همه حیات او به آب وابسته است.

وی افزود: ما سالهاست از برکات جنگ استفاده می کنیم و به واسطه شهدای عالیقدر و عزیزمان این همه حرکت، موج آفرینی وعروج شکل گرفته است.

رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: امروز مفهوم مقاومت در دنیا مفهوم روشنی است و هر کس مقاوت کرده، قدر دیده و سرافراز و قدرتمند شده است و هر کس پا را از دایره مقاومت بیرون گذاشته چیزی جز حقارت و ذلیل بودن نصیبش نمی شود بنابراین باید جوانان ما فرهنگ مقاومت را بیاموزند.

وی که صبح امروز یکشنبه ۶ مهر ماه در این مراسم حضور یافته بود در خاتمه یادآور شد: امروز به واسطه استخوان های پاک این شهید دور هم جمع شده ایم و ساعت ها زیر آفتاب نشسته ایم در حالی که اگر زمان عادی بود، همه از زیر آفتاب به سایه پناه می بردیم. اما حالا گرمای هوا را درک نمی کنیم و به واسطه برکت این شهید معنویتی در جمع ایجاد شده است. هر چه امروز دستاورد داریم به واسطه شهداست و من به پدر و مادر و برادر و خواهران این شهید عرض ارادت می کنم و به آنها تبریک می گویم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.