قدس آنلاین: فیلم‌های بیست و هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز اکران شد.

 اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، علی محرمی اظهار داشت: در طول برگزاری جشنواره از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه جاری، هشت فیلم در چهار سانس ساعت 8، 10 ، 15 و 17 در سینما ناجی مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز به نمایش گذاشته شدند.

وی افزود: فیلم های گنجشکک اشی مشی، شهر موشها، تتل و راز صندوقچه، دزد و پری، ننه نقلی، دیو و دلبر ، باغ بهشت، وروجک ها به نمایش گذاشته شد.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل ارشاد استان، گفت: این دوره از جشنواره با هدف ارزیابی و معرفی آثار برتر سینمای کودک ونوجوان در عرصه ملی و بین المللی و تشویق دست‌اندرکاران برتر این سینما، تشویق فیلم سازان به شناخت بیشتر مولفه های ذاتی سینمای کودک و نوجوان در حوزه فرم و محتوا به ویژه مبتنی بر مبانی و ارزش های بومی و تعلیم وتربیت دینی برگزار شد.

وی همچنین به دیگر اهداف جشنواره اشاره کرد و افزود:  بسترسازی برای کشف استعدادها در حوزه فیلم نامه نویسی و فیلم سازی در سینمای کودک و نوجوان ، کمک به ارتقاءِ سطح دانش و مهارت های سینمایی کودکان و نوجوانان ، تبادل دیدگاه‌های مدیران سینمایی و رسانه ای با کارشناسان ، صاحب نظران و مخاطبان و تلاش در جهت رشد و رونق اقتصاد سینمای کودک و نوجوان از دیگر اهداف جشنواره به شمار می رود.

براساس این گزارش فیلم‌های بیست و هشتمین جشنواره  بین المللی فیلم کودک و نوجوان از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در سینما ناجی مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز اکران شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.