قدس آنلاین– ایلام: مدیرکل بحران استان ایلام گفت: تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده مورموری باز است.

تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده مورموری باز است

احمد کرمی با بیان اینکه در پی وقوع زلزله 5.6 ریشتری در مورموری آبدانان خساراتی به بخش‌های مسکونی وارد شده است، اظهارداشت: در پی این حادثه و با اعلام دانشگاه علوم پزشکی شمار مصدومان به 6 تن رسیده که وضعیت تمامی آنان رضایت‌بخش است و تنها 2 نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای مواصلاتی مورموری به دهلران و دشت عباس در پی ریزش کوه مسدود شده بود، افزود: با اقدام سریع اکیپ های راه سازی در منطقه تمامی محورهای مواصلاتی به طور کامل بازگشایی شده اند.

مدیرکل بحران استان ایلام با اشاره به خسارات وارد شده به منازل مسکونی مناطق زلزله زده، خاطرنشان ساخت: تیم‌های ارزیاب در محل حضور دارند و پس از بررسی‌های لازم میزان دقیق این خسارات اعلام خواهد شد.

احمد کرمی به مصوبه شورای بحران استان در خصوص اسکان اضطراری آسیب دیدگان از امروز با برپایی چادرهای امدادی اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر اسکان موقت آسیب دیدگان، با همکاری شرکت های برق، آب و فاضلاب و ... جریان آب و برق در مناطق زلزله زده برقرار است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی به حضور مسئولان محلی و استانی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و یادآور شد: برای آمادگی در مقابل وقوع زلزله های احتمالی، تمامی تیم‌ها و دستگاه‌های امدادی تا 48 ساعت آینده در آماده‌باش کامل هستند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.