قدس آنلاین – ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام، در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار ایلام به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی

متن پیام آیت الله محمد نقی لطفی و محمدرضا مروارید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انالله الیه راجعون

ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر، روحانی شیعه، مفسر قرآن کریم یار دیرین امام راحل و رهبری حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، موجب تأسف و تأثر گردید.

آن مرحوم به عنوان یکی از ذخائر گرانسنگ نظام و مظهر وفاق و همدلی در بین گروه های انقلابی و سیاسی، مسئولیت های مهمی را در جهت خدمت به ملت عرضه داشتند و در راه تعالی اسلام و نظام اسلامی از جان و دل خدمت نمودند.

فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، روحانیون، ملت شریف ایران و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند یکتا برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت(ع)، امام راحل(ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام-  استاندار ایلام

گفتنی است به مناسبت درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله مهدوی کنی مجلس ترحیمی در روز جمعه مورخ 2 آبان ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 صبح از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین استاندار ایلام با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان این استان در  محل مسجد جامع  شهر ایلام برگزار می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.