قدس آنلاین؛شهرکرد، شوراي مركزي كنگره‌ي ملي شهداي دانشجوي چهارمحال و بختياري با حضور رؤساي دانشگاه‌ها، مديرن كل صدا و سيما، بنياد شهيد و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در دانشگاه شهركرد تشكيل شد.

شورای مركزی كنگره‌ی ملي شهدای دانشجوی استان در دانشگاه شهركرد تشكيل شد

كنگره‌ی ملی شهدای دانشجوی چهارمحال و بختياری به منظور سياست‌گذاری و تصميم‌گيری در زمينه‌ی برگزاری اين كنگره با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی استان، مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد، مسئول بسيج دانشجويی استان و مديران كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سيماي استان در دانشگاه شهركرد تشكيل شد.


شایان شامحمدی ضمن تسليت وفات آيت‌ا... مهدوی كنی، افزود: برگزاری اين كنگره‌ در استان فرصتی مغتنم برای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و روحيه‌ی فداكاری است.


سرپرست دانشگاه شهركرد ابراز اميدواری كرد با تلاش دانشگاهيان و مسئولين استان اين كنگره به نحو احسن در استان برگزار گردد و با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اهداف راهبردی اين كنگره محقق گردد.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، بررسی دستورالعمل اجرايی كنگره و رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت اين دستورالعمل، راهكارهای برگزاری هرچه بهتر كنگره،‌ هماهنگی و اطلاع‌رسانی موثر در زمينه‌ی برگزاری كنگره از موضوعات مطرح شده در اين شورا بود.

گفتنی است كنگره‌ی ملی شهدای دانشجو با هدف نشر و توسعه‌ی فرهنگ دفاع مقدس و ارائه‌ی الگوهای آن به نسل جوان، ايجاد قابليت، ظرفيت‌سازی برای مقابله با جنگ نرم و توسعه‌ی فرهنگ ايثار و برادری و تقويت روحيات انقلابی، ساده‌زيستی و مصون‌سازی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان در سطح استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.