پیکه و مسی عامل آشفتگی در اردوی بارسا

 

 

صدقی: بارسلونا دیگر مدتهاست که یک باشگاه آرام و خوشبخت نیست. به نظر می رسید که این تیم روزهای سخت بعد از شکست مقابل رئال مادرید را سپری کرده و دو پیروزی پیاپی در لیگ و چمپیونز کاتالونیایی ها را در مسیر سابق قرار داده اند.

 اما در هفته تعطیلی لیگ به دلیل بازی های ملی، لیونل مسی و جرارد پیکه بار دیگر اردوی بارسلونا را دچار آشفتگی کردند. مهاجم آرژانتینی با اعلام اینکه در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست، تردیدها در مورد آینده اش در بارسلونا را بیشتر کرد. او که در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور داشت، برای اولین بار ادامه حضورش در بارسلونا را با ابهام روبه رو کرد.

 بارتومئو، رئیس این باشگاه هم دراین زمینه گفت:” در مورد مسی بیشتر از اینکه رسانه ها از نحوه بازی او بگویند، بیشتر به استفراغ های او در زمین اشاره می‌کنند.” لوئیس انریکه هم در کنفرانس خبری روز جمعه اش سعی کرد، اوضاع را مرتب جلوه دهد:” هربار که با مسی حرف زدم، او گفت که در بارسلونا خوشبخت است و هیچ مشکلی نیست. شایعات و ارزشیابی های دیگر برای من مهم نیستند. پیام بازیکنی که می گوید در تیم راحت است و به بازی در بارسلونا افتخار می کند، برایم کافی است.”

 در مورد پیکه هم سروصداهای زیادی مطرح شده است. او اخیراً از سوی باشگاه بارسلونا به دلیل استفاده از تلفن همراه در زمان حضورش روی نیمکت تیم و دعوای لفظی با یک پلیس در خیابانهای شهر جریمه شده بود. پیکه اخیراً خیلی کم برای بارسلونا بازی کرده و بیشتر اوقات لوئیس انریکه او را روی نیمکت نگه می دارد.

مربی بارسلونا در مورد او گفت:” من همه چیز را می دانم. اتفاقهایی که در رختکن می افتند را خودمان سروسامان می دهیم و آن ها را در محافل عمومی مطرح نمی کنیم. انتظار دارم که پیکه و بقیه تیم نهایت توان خود را برای بارسلونا به کار ببرند و بدانند که هرکس مرتکب اشتباه می شود، ولی حاشیه اشتباه‌ها باید حداقل باشد.” بارتومئو هم در مورد پیکه موضع گیری کرد و گفت:” او با تداوم سابق که به آن عادت کرده بود، بازی نمی کند.در مورد اتفاقهای کوچکی که رخ داده با او حرف زدیم و نظر ما را در این رابطه می داند. یک سری اتفاقها نباید بیفتند. امیدوارم این اتفاق همین جا خاتمه یابد و پیکه هم باید روی کارش تمرکز کند و البته این قضیه در مورد همه بازیکنان صادق است.”

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.