قدس آنلاین-شهرکرد:قاسم سلیمانی استاندار هدایا و جوایزی به رسم یاد بود به عکاسان سفر دکتر روحانی به بام ایران "استان چهار محال و بختیاری" اهداء نمود.

تقدیر ازعکاسان اولین سفر هیات دولت به  چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، عکاس روزنامه قدس  گفت : تعدادی از عکاسان اولین سفر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران با قاسم سلیمانی  دیدار و گفتگو کرده و استاندار استان عکاسان خبری استان را مورد تفقد قرار داد.

احمد تاجی اشکفتکی افزود: دیدار خوب و صمیمانه ای بود و استاندار از زحمات کلیه خبر نگاران ،گزارشگران و عکاسان استان نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آورد.

وی ادامه داد: یک  مجموعه کامل از عکس های سفر دکتر روحانی در قالب یک آلبوم با 200 قطعه عکس از کلیه دیدارها و حاشیه های سفر 2 روزه رئیس جمهوری و همه مسئولان کشوری و استانی به عنوان هدیه عکاسان استان تقدیم استاندار شد.

عکاس روز نامه قدس با بیان اینکه استقبال بی نظیر مردم از کاروان تدبیر و امید نشانه ای اعتماد مردم به این دولت است گفت: عکس های بسیار خوب و زیبایی از اولین سفر دکتر روحانی به استان چهار محال و بختیاری گرفته شد که در تابستان امسال این عکس ها در یک نمایشگاه اختصاصی اولین سفر دولت تدبیر و امید در نگار خانه غدیر ااداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

شایان ذکر است در این دیدار اسماعیل کریمیان کاکلکی مشاور و مدیر کل حوزه استانداری استان،سید قدیر مرتضوی بابا حیدری مدیرکل روابط عمومی استانداری، بهروز قادری عکاس ویژه استاندار،وحید رئیسی دهکردی مشاور استاندار و عکاسان حرفه استان آقایان بهرام شمسی پور،محمد رضا معتمدی،سعید مولوی وردنجانی و محمود رئیسی دهکردی یکی از نخبگان و فعالان عکس خبری حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این مراسم قاسم سلیمانی استاندار هدایا و جوایزی به رسم یاد بود به عکاسان سفر دکتر روحانی به بام ایران "استان چهار محال و بختیاری" اهداء نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.