روزهای سرد پاییزی با اجراهای گرمی در سالن‌های تئاتر مشهد همراه است.

كدام تئاترها چراغ سالن‌ها را روشن نگه‌داشته‌اند؟
 
 

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، امروز شنبه 8 آذرماه در سالن نمایش‌های عروسکی تئاترشهر مشهد نمایشنامه‌خوانی برگزار خواهد شد.

نمایشنامه‌ای که ساعت 17 امروز قرار است خوانش شود، «یادداشت‌های روزانه یک دیوانه» نام دارد که نیکولای گوگول آن را به رشته تحریر درآورده و حمید حسینی آن را خوانش و کارگردانی می‌کند.

همچنین از فردا 9 آذرماه سالن اصلی تئاترشهر مشهد میزبان نمایش «طوفان» به کارگردانی محمد جهانپا خواهد بود.

«طوفان» که نمایشی مذهبی است را حسین فدایی‌حسین به رشته تحریر درآورده و در آن علیرضا رواندل، ستایش رجایی‌نیا، مهران سلیمانی‌پاک، جلال کریم‌زاده، کیان کوهستانی، مهدی یاقوتی‌نیت، امیرحسین استاد، فرامرز بیارجمندی، محمد جهانپا، محمد تقی‌نژاد و امیر محاسبتی به ایفای نقش می‌پردازند.

سیدحبیب قاآنی، فرهاد رضایی، محبوبه سلطانی، سمیه ارقبایی، محمدجواد عبدی، سینا افشار، محمود کریمی، براتی و مرتضی روحی سایر عوامل این نمایش هستند.

«طوفان» که روایتی سوررئالیستی از حال و احوال «مسلم‌بن‌عقیل» قبل از رسیدنش به کوفه است تا 21 آذرماه هرشب ساعت 19 اجرا خواهد شد.

همچنین نمایش «ادامه داره» هم این روزها در سالن تئاتر شمایل مشهد در حال اجرا است.

این نمایش را علیرضا ضیاچمنی به رشته تحریر درآورده و خود نیز آن را کارگردانی می‌کند.

نمایش «ادامه داره» تا 14 آذرماه هرشب ساعت 19 اجرا خواهد شد و در آن محمدرضا صولتی، محمدرضا لبیب و علیرضا ضیاچمنی به ایفای نقش می‌پردازند.
پویا حقیقی، شهریار کبیری و سیدحبیب قاآنی سایر عوامل این نمایش هستند که در گروه «لال» تولید شده است.

در نیشابور نیز نمایش «کسی اینجا نیست؟» به روی صحنه رفته است.

این نمایش را که مجید کاکولی به رشته تحریر درآورده و بهزاد آقاجانی آن را کارگردانی می‌کند، هر روز در دو نوبت در ساعت‌های 16.30 و 18 به روی صحنه می‌رود.

«کسی اینجا نیست؟» در سالن ادیب اجرا می‌شود و در آن مجتبی حسینی، شیما عارف‌ثانی، فاطمه حاج‌آبادی، آرزو نصیری‌نسب، جلال گداخته و امیر سالاری به ایفای نقش می‌پردازند.

 فرح گندمکار، رضا صادقی و  سعید سلطانیان سایر عوامل این نمایش هستند که در جشنواره امسال تئاتر استان خراسان رضوی(رضوان) به عنوان یکی از آثار برگزیده شناخته شده و در جشنواره منطقه‌ای فجر در بندرعباس نیز حضور داشته است.

نمایش «کسی اینجا نیست؟» داستان روزنامه‌نگاری است که با هواپیمای شخصی‌اش داخل جنگل بزرگی سقوط می‌کند و اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.