قدس آنلاین-حسین زوارزاده: معاون اداری و مالی شهرداری مشهد از برگزاری همایش معاونان و مدیران اداری و مالی کلانشهرهای کشور در مشهد خبر داد.

برگزاری همایش معاونان و مدیران اداری و مالی کلانشهرهای کشور در مشهد

ابوالفضل انتظاری در این خصوص گفت: در این همایش معاونان و مدیران اداری و مالی کلانشهرهایی همچون تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، قم، کرج، همدان و کرمانشاه حضور می‌یابند و در کارگروه‌های تخصصی و نشست‌های مشترک در حوزه مدیریت درآمدها، توسعه پایدار شهری و نگرش راهبردی در مدیریت شهر با یکدیگر به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

وی از حضور رییس سازمان امور مالیاتی کشور در این همایش خبر داد و افزود: حضور این مقام مسوول می‌تواند نقطه عطفی در این همایش تلقی شود به این دلیل موضوعات و مباحث مالیات بر ارزش افزوده به عنوان عاملی در راستای رسیدن به درآمدهای پایدار شهری مورد توجه همه معاونان و مدیران اداری و مالی قرار دارد ضمن اینکه آشنایی با سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان امور مالیاتی کشور برای شهرداری‌ها بسیار مفید و ارزنده خواهد بود.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد در ادامه ضمن معرفی سخنرانان این همایش اظهار کرد: رییس شورای اسلامی مشهد و دکتر پژویان، استاد دانشگاه علم و صنعت و رییس سابق شورای رقابت کشور در این همایش به سخنرانی با موضوعات شهر آرمانی و راهبردهای شورای اسلامی و همچنین نقش اقتصاد ملی بر اقتصاد مدیریت‌های شهری می‌پردازند.

انتظاری با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این همایش گفت: این کارگروه‌ها با موضوعاتی از قبیل مراودات مالی و اعتباری شهرداری‌ها با بانک شهر، بررسی تجارب کلانشهرها در چابک‌سازی سازمان و تعیین وضعیت نیروها، ضرورت شناسایی دارایی‌ها و تنظیم صورت‌های مالی تلفیقی شهرداری‌ها با سایر سازمان‌ها و هم اندیشی جهت کاهش اتکای شهرداری‌ها به درآمدهای ناپایدار شهری تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ این همایش در روزهای 12 و 13 آذرماه جاری با حضور 150 نفر از معاونان و مدیران حوزه اداری و مالی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.