قدس آنلاین-حسین زوارزاده: امام جمعه مشهد گفت: شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برای مساله و معضل حاشیه شهر مشهد عملکرد مثبتی داشتند و بی تفاوتی آنها را به این معضل قبول ندارم.

مقام معظم رهبری در توسعه فرهنگی حاشیه شهر به شدت تاکید دارند

آیت الله علم الهدی افزود: حاشیه شهر مشهد یک جریان خودرو است که از لحظه پیدایشش برنامه ای متوجه آن نبوده است، اکنون پاسگاه انتظامی در حاشیه شهر 3 عدد داریم یعنی برای هر 300 هزار نفر یک پاسگاه انتظامی داریم، بالاخره ساکنان آنجا باید از نعمت بهداشت، امنیت، آموزش و مدیریت برخوردار باشند تا شکل و رویی شبیه به شهر به خود بگیرد.

امام جمعه مشهد اظهار داشت:هیچ نهادی را در پی ایجاد حاشیه شهر مشهد نمی توان توبیخ کرد که کم کاری صورت گرفته چرا که آن مکان توسعه خودرویی داشته است، مقام معظم رهبری در توسعه فرهنگی حاشیه شهر به شدت تاکید دارند و خواسته اند تا در الویت اصلی قرار بگیرد و اقداماتی در این خصوص شروع شده است.

وی گفت: دولت نیز پیرو طرح شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص برنامه هایی تدارک دیده است که می تواند بسیار موثر باشد، تمامی دستگاه هایی که می خواهند در این خصوص کمک کنند باید با همکاری ستاد ساماندهی به فعالیت بپردازند چرا که فعالیت جزیره ای به هیچ عنوان دردی را دوا نمی کند، تشکل های دانشجویی نیز می توانند برای خدمت به این مناطق وارد عمل شوند و با هماهنگی ستاد فعالیت هایی را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.