معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: همزمان با شب ارتحال پيامبر اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع)ويژه برنامه «‌اشكباره غم» در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.

ويژه برنامه «اشكباره غم» همزمان با شب ارتحال پيامبر اکرم( ص)

 به گزارش   قدس آنلاین به نقل از ستاد خبري ويژه برنامه‌هاي دهه پاياني صفر آستان قدس رضوي ، حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال حسيني با بيان اين خبر گفت: قرائت زيارت امين الله، سخنراني، مرثيه سرايي، عزاداري و سينه زني از برنامه‌هاي تدارك ديده شده در اين ويژه برنامه است.

وي با اشاره به اينكه آيت الله كازروني و حجت الاسلام و المسلمين فرزانه از سخنرانان و خطباء اين مراسم هستند، افزود: در ويژه برنامه «اشكباره غم»، مداحان و ستايشگران اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، سيد مهدي ميرداماد، احمد واعظي، مهدي سروري، ابوالفضل مشكيني به سوگواري و مرثيه‌سرايي مي‌پردازند.

حسيني بيان داشت: اين مراسم 29 آذر جاري از ساعت 17:15 تا 21:30 در رواق  بزرگ امام خميني (ره) حرم مطهر رضوي برپا مي‌شود.

وي همچنين با اشاره به ويژه برنامه‌هاي روز ارتحال پيامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) افزود: آيت الله سيد احمد علم الهدي و حجت الاسلام و المسلمين دكتر رفيعي در روز ارتحال پيامبر (ص) به ايراد سخن مي پردازند.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي در ادامه بيان داشت: زيارت وارث توسط اميرعارف قرائت شده و زيارت ائمه بقيع(ع) را مداح و ذاكر اهل بيت(ع)  علي ملائكه قرائت مي‌كنند.

وي با اشاره به قرائت زيارت پيامبر(ص) از راه دور در حرم مطهر رضوي اظهار داشت: محمد كريمي، مداح و ذاكر اهل بيت(ع)، اين زيارت را قرائت كرده و مرثيه سرايي مي‌كند.

دبير شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: سيد حسين محمد نيا، سيد مصطفي حسيني و محمود كريمي به مداحي و مرثيه سرايي مي پردازند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.