۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 256595
صفر-صفرنتيجه نيمه اول بازي ايران وعراق

به گزارش قدس آنلاين، تیم‌های فوتبال ایران و عراق در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز مرحله گروهی رقابتهای جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا از ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز یکشنبه برابر هم به میدان رفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این نیمه که با قضاوت "جونز کریس گریفیس" استرالیایی و در ورزشگاه وین درحال برگزاری است، تیم ایران موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف خود داشت و می‌توانست دو مرتبه دروازه این تیم عربی را باز کند اما با بی دقتی این اتفاقات از دست رفت..

ابتدا و در دقیقه 20، وحید امیری پس از یک و دوی زیبا با سردار آزمون، پشت محوطه 6 قدم صاحب توپ شد اما درحالی دروازه تقریبا خالی بود، ضربه‌اش به شکلی عجیب از بالای دروازه راهی اوت شد. در دقیقه 42 دروازه‌بان عراق در مهار توپ دچار اشتباه شد که وریا غفوری در فاصله دو متری و در شرایطی که دروازه خالی مقابلش بود، این فرصت را هدر داد. توپ این بازیکن درحالی از بالای دروازه به بیرون رفت که اون مقابل دروازه خالی قرار داشت.

در این نیمه کی‌روش از علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، وحید امیری، رامین رضائیان، هاشم بیگ‌زاده، مهرداد پولادی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد استفاده کرد که انصاریفرد کاپیتان ایران بود. ضمن اینکه سردار آزمون هم در دقیقه 33 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دو تیم در این نیمه بازی متعادلی را از خود ارائه کردند که هرچند بیشتر توپ و میدان در اختیار تیم عراق بود اما موقعیت‌های گلزنی تیم ایران بهتر از عراق بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.