علي كفاشيان،‌رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان اميدواراست تيم ملي درجام ملت هاي آسيا شش بازي انجام دهد و تا فينال اين رقابت ها صعود كند. كفاشيان اكنون دراستراليا است...

كفاشيان: اميد وارم فيناليست جام ملت ها شويم

به گزارش قدس آنلاين، علی کفاشیان در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اساسنامه جدید منطقه میانه تصویب شد که در آن فدراسیون‌های ترکمنستان، افغانستان، ایران، ازبکستان و تاجیکستان عضو هستند.

 

وی در مورد اینکه آیا ایران شانسی برای حضور در نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا دارد گفت: بله از ایران یک نفر حضور خواهد داشت اگر من هم نباشم حتماً یک نفر در هیأت اجرایی و یا نایب رئیسی ایران عضو خواهد داشت و باید ما در این کمیته‌ها نفر داشته باشیم. فوتبال ایران در توسعه آسیا نقش زیادی داشته و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی یادآور شد: تمرینات خوبی انجام داده‌اند و بازیکنان روحیه خوبی هم دارند دست هاشم بیک زاده متأسفانه شکست که خانزاده جایگزین او شد. به هر حال شرایط مناسب است و هوا هم در استرالیا خنک است.

 

کفاشیان در مورد اینکه این مسائل خوشایند کارلوس کی‌روش است گفت: ما به دنبال برگزاری بازی خوب هستیم دو، سه بازی اول شرایط تیم را مشخص می‌کند و امیدوارم ما 6 بازی در این جام انجام بدهیم البته هر بازی برای ما حکم فینال دارد هر چند که دیدار مقابل بحرین شرایط خاص خود را دارد و از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نبی در استرالیا حضور دارد و کارها را انجام می‌دهد من پس از بازی با بحرین باز خواهم گشت و اگر لازم باشد بار دیگر به استرالیا خواهم آمد. کار در اینجا زیاد است و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. ما باید از بازی اول کار را جدی شروع کنیم و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

کفاشیان در خصوص دستمزد کی‌روش تأکید کرد: به دنبال این هستیم تا از طریق فیفا و پاداش این ارگان قرارداد کی‌روش پرداخت شود.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.