كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي كشورمان پس ازبرتري روحيه بخش تيم ملي مقابل بحرين به تعريف و تمجيد ازبازيكناني پرداخت كه تا كنون كمتردرتركيب تيم ملي قرارگرفته اند...

كي روش: پيراهن تيم ملي دررختكن 10كيلو است درزمين 100كيلو

به گارش قدس آنلاين، کارلوس کی‌روش بعد از برتری 2 بر صفر ایران مقابل بحرین اظهار داشت: بازی دشواری با بحرین داشتیم اما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم. شانس آن را داشتیم که زودتر هم به گل برسیم. در نهایت تیم ایران به خاطر بازی خوبی که انجام داد، شایستگی این پیروزی را داشت.

وی تعویض قوچان‌نژاد و دژاگه را جزئی از برنامه تاکتیکی تیم ملی ذکر کرد و گفت: تلاش داشتیم تا در دقایق پایانی با ضدحمله، نتیجه بازی را حفظ کنیم یا حتی بهبود ببخشیم. ما نتیجه خوبی گرفتیم و به همه بازیکنان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: گلزنی برای هر تیمی خوشایند است و به خصوص گل اول سبب خوشحالی می‌شود. ما در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و در نهایت به گل برتری رسیدیم. برای من هم عملکرد تیمی مهمتر از عملکرد نفر است. قطعاً وقتی تیم خوبی باشیم تا آخر مسابقات سه چهار بازیکن ما خواهند درخشید.

وی با تمجید از حسینی، پولادی، پورعلی‌گنجی و غفوری گفت: تمرکز این بازیکنان سبب شد بحرین در ضدحملات موفق نباشند و فرصتی به این تیم ندادیم. نباید فراموش کنیم جام ملت‌ها مهمترین رویداد در آسیاست اما در این دیدار مرتضی پورعلی‌گنجی بدون بازی ملی و برای اولین بار در خط دفاعی بازی کرد و وریا غفوری هم خوب بود.

کی‌روش همچنین این جمله که «پیراهن تیم ملی در رختکن 100 گرم است اما در زمین 100 کیلو می‌شود» را مورد تأکید دوباره قرار داد.

وی در پاسخ به اعتقاد خبرنگاری که ورزشگاه‌های شهر ملبورن را برای ایران، خوش یمن خواند، یادآور شد: ابتدا باید بگویم ورزشگاه بسیار زیبایی بود و باید از تماشاگران تشکر کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و از ما حمایت کردند. برای ما فرقی نمی‌کند که در سواحل زیبای استرالیا و یا هر زمین دیگری بازی کنیم، چرا که تنها می‌خواهیم ببریم و راه‌مان را ادامه دهیم.

کی‌روش در پایان اظهار داشت: دشواری بازی آنجا بود که بحرین در ابتدا بازی بهتری را انجام داد، به همین خاطر چند دقیقه طول کشید به بازی برگردیم و برای بازگشتن به شرایط عادی باید بازیکنان تمرکز خودشان را حفظ می‌کردند که خوشبختانه این اتفاق با سرعت بالا رخ داد و بازی را در اختیار گرفتیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    1 0
    به امید قهرمانی تیم ایران