اميرقلعه نويي مدعي است تيموريان با نظراو ازاستقلال جدا نشده و بعضي ها سياه نمايي مي كنند. درحالي كه او مسئول فني استقلال است و قطعا درجدايي تيموريان نقش داشته است...

قلعه نويي: تيموريان با نظرمن جدا نشد/عليه من سياه نمايي مي كنند

به گزارش قدس آنلاين، ،امیر قلعه نویی در گفت و گویی درباره تغییر برنامه هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت:من هر حرفی می زنم برای این است که ذهن مردم روشن شود و اطلاع رسانی صورت گیرد.تا اینکه این دنیا و آن دنیا مدیون کسی نباشم.به همه کسانی که برای تیم ملی زحمت کشیدند هم خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد:کدام تیم شرایط استقلال را دارد؟ما 5 بازیکن ملی داشتیم.یک بازیکن هم مجید حسینی در تیم امید بود.از دوستی تشکر می کنم که یک دفاع بسیار خوب را ساخت.او آینده فوتبال ما و تیم ملی است.در دو سال گذشته و نه فقط این اردو تمام تعطیلات تیم ملی استقلال به 15 نفر نمی رسیده است.چگونه یک تیم مثل استقلال با 11،12 بازیکن می تواند کار تاکتیکی کند؟

سرمربی استقلال درباره حمایت سرمربی تراکتور و سپاهان از برنامه جدید لیگ برتر گفت:کاش خطیبی و فرکی خودشان را جای ما می گذاشتند و بعد اظهارنظر می کردند .در اردوی کیش گروه سپاهان 50 نفر بود اما گروه ما به 30 نفر نمی رسید.شهباززاده امتحان داشت و برهانی کار دیگری داشت که آنها را هم مقطعی نداشتیم.برای هر ساعت تطبیق پذیری یک روز زمان نیاز داریم.همان کاری که تیم ملی کرد و زودتر عازم استرالیا شد.این کار را هم من برای مالزی انجام دادم.بیک زاده این قدر خسته بود که امروز به تمرین نیامد.مسولان سازمان لیگ گفته بودند که حتی اگر تیم ملی حذف شود هم تغییر برنامه نداریم.

وی درباره اینکه گفته می شود آندرانیک تیموریان با نظر او جدا شد اظهار داشت:اصلا اینطور نیست.به مردم اطلاعات غلط می دهند و علیه قلعه نویی سیاه نمایی می کنند.این بحث صحت ندارد که او با نظر من جدا شد.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا روز جمعه به میدان می رود یا نه گفت:کسی 10 درصد به من حق می دهد یا نه؟آنهایی که این روزها مرتب از کی روش حمایت می کنند به من حق نمی دهند؟من نظراتم را به باشگاه گفتم.اگر باشگاه استقلال بگوید روز جمعه به میدان می رویم.دوستان دارند زور می گویند و این کار را فقط با مربی ایرانی می کنند.

وی ادامه داد:من نمی توانم درباره خطیبی صحبت کنم چون جایگاه و تعداد بازیکنان تراکتورسازی با قلعه نویی فرق می کند.من درباره سپاهان و ملوان هم حرف نمی زنم.هر چی می گویم نقطه نظرات خودم هست.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:همه می توانند از کی روش تعریف کنند ولی اینکه در قبالش کسی را بکوبیم کار خوبی نیست.روحانی،رییس جمهور حرف خوبی زد او گفت من رییس جمهور همه مردم ایران هستم و نگفت که رییس جمهور کسانی هستم که به من رای دادند.پس از جام ملت های 2007،فراکسیون ورزش من را دادگاهی کرد.شبکه سه من را دادگاهی کرد.همه مردم می دانند برخوردی که با من شد با هیچ کسی در تاریخ فوتبال ایران نشد.

وی درباره ناراحتی کی روش از مصاحبه اش قبل از بازی عراق گفت:آن مصاحبه تلویزیونی بود و با هیچ سایتی صحبت نکردم.نمی دانم در استرالیا به کی روش چه چیزی گفتند.گفتم اگر در اردوهای قبلی،برخی بازیکنان دعوت نمی شدند به نفع خودشان و تیم ملی بود.پرسیدند تیم ملی قهرمان می شود؟گفتم برای قهرمانی نیاز به شانس هم داریم.فیلم صحبت های من هست.اصلا فرض کنیم من به عنوان امیر قلعه نویی انتقاد کردم،آیا این حق را ندارم؟شما به رسانه ملی رجوع کنید ببینید پس از بازی راه آهن چه گفتم.عین همین حرف را زدم که برای قهرمانی نیاز به شانس داریم کما اینکه امارات را هم با شانس بردیم.اگر حرف من غلط است چرا کی روش روز بازی با مس در جام حذفی آن حرفها را علیه من زد؟

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 1
    مرغ همسایه غازه .شاید اگر ما به امارها رجوع کنیم نیاز به این همه فلسفه چینی در خصوص عملکرد کیروش نباشد .اگر معیار رفتن به جام جهانی باشد بر اساس یک اتفاق به جام جهانی رفتیم و اگر مساوی می کردیم حذف بودیم . اگر معیار بازیهای جام جهانی باشد تنها یک امتیاز کسب کردیم انهم با دفاع مطلق در حالی که در جام جهانی 98 عملکرد بهتری داشتیم .اگر معیار تیم امید باشد اسرارهای جناب اقای کیروش با دخالتهای بیجایش در مدیریت ورزشی ایران باعث چنان افتزاهی شد . اگر معیار جام ملتها باشد اگر در دوره های قبل به کره و میزبان می باختیم حال به تیم جنگ زنده ها باختیم .من برای کارشناسان ایرانی متاسفم که جرات بیان واقعیته را ندارند چهار سال از تیم ملی و لیگ ایران مچل کیروش شده و کسانی که حق ورود به تیم ملی را نمی دادند اسمشان از تیم ملی خط می خورد .