قدس آنلاین–ایلام: رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: همه عاملان نزاع منجر به قتل در مقابل درب ورودی ساختمان دادگاه های تجدیدنظر و کیفری استان دستگیر شدند.

دستگیری عاملان قتل در مقابل دادگاه تجدید نظر ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، فارس نوری با بیان اینکه این حادثه صبح دیروز (چهارشنبه) بر اثر منازعه و درگیری اتفاق افتاد و شخصی بنام «ن – ل» نیز به قتل رسید، اظهارداشت: مقتول پیش از این به خاطر بزه انتسابی در دادگاه کیفری استان ایلام دارای پرونده بوده و بموجب حکم صادره از دادگاه ایلام به مجازات اعدام محکوم شده ولی با اعتراض وی و رسیدگی به موضوع در دیوانعالی کشور، حکم بدوی نقض و رسیدگی مجدد به دادگاه صادر کننده (کیفری استان) محول گردید.

وی با اشاره به اینکه حسب تعیین وقت قبلی، زمان رسیدگی برای روز چهارشنبه 8 بهمن امسال تعیین و طرفین پرونده دعوت به رسیدگی شدند، افزود: شاکیان پرونده نیز که برای حضور در دادگاه در محل حاضر شده بودند، از قبل با سلاح سرد تهیه کرده و به محض رؤیت مقتول و قبل از حضور در ساختمان و فضای دادگاه با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل می رسانند.

رییس کل دادگستری استان ایلام متهمان را 4 مرد و یک زن عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با تلاش و حضور به موقع ماموران انتظامی قاتلین دستگیر و با تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام، تحقیقات از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

فارس نوری با بیان اینکه مقتول داماد قاتلین بوده است، یادآور شد: رسیدگی به این پرونده به سرعت و با رعایت موازین شرعی و قانونی انجام و حکم مقتضی صادر خواهد شد.

گفتنی است صبح روز گذشته (چهارشنبه 8 بهمن ماه جاری) در پی یک نزاع و درگیری خونین زن به همراه برادرانش، همسرش (ن-ل) را به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو در جلوی درب ورودی دادگاه های تجدید نظر استان ایلام به قتل رساندند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 0
    لطف کنید برای مردم شرح دهید که با وجود اعتراف مقتول به تجاوز به محرم خودش ومحکومیت در دادگاه بدوی دیوان عالی کشور طبق چه ادله ای حکم بدوی را نقض نموده است ایا دلیل محکمی برای رد حکم داشته اند مقتول اعتراف کرده که زنای محصنه کرده اونم با محرمش دیگر چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 1
    حق این شخص اعدام به فجیع ترین شکل بوده درود بر شرف دختری که اینقدر با شرف و دلیر است که می تواند اینگونه حق خودش را بگیرد