سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت از کاهش قیمت نفت اظهار عجز نمی‌کند، گفت: در سال آینده برای اشتغال و مسکن منابعی در نظر گرفته شده ‌است

دولت برای اشتغال و مسکن در سال ۹۴ منابع ویژه‌ای در نظر گرفته است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع مدیران گیلان با بیان اینکه دولت اعتبارات را برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام، دستمزد نظام اداری و یارانه‌ها در شرایطی تخصیص می‌دهد و پرداخت می‌کند که قیمت نفت از ۱۰۸ دلار سال گذشته در حد ۴۸ دلار است، اظهار داشت: امید دولت به تدبیر او است و از کاهش قیمت نفت اظهار عجز نمی‌کند.

وی با بیان اینکه به‌کوری دشمن این کشور قابل اداره است، افزود: هرقدر منابع تقلیل یابد با تدبیر و تشخیص کشور اداره می‌شود همان گونه که در این ۳۶ سال اداره شد.

معاون رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی ایران از منظرهای مختلف و ابعاد متنوع قابل تحلیل و تحقیق است، یکی از ویژگی‌هایی که در این انقلاب نهادینه شد توجه به محرومان و انسان‌های شریفی است که به هر دلیلی از حقوق مسلم و رفاهی خود محروم بودند، این توجه قابل اهمیت و تقدیس است.

نوبخت با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در همین راستا بنا نهاده شد، تصریح کرد: کمیته امداد در تلاش است با ارائه تسهیلات مشکلات اشتغال مددجویان را برطرف کند، به همین دلیل باید با ایجاد فناوری‌های نو توانمندی‌های آنها را افزایش دهد تا زمینه اشتغال بیشتر برای آنها فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت به‌دنبال توافق‌ها و همکاری‌ها برای تسریع در ارائه خدمات مختلف به مردم است و در سال آینده برای اشتغال و مسکن منابعی در نظر گرفته شده ‌تا در این زمینه با همکاری استان‌ها فعالیت کند.

سخنگوی دولت تأکید کرد: دولت به‌دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در کشور است و استانداران باید از سرمایه‌گذاران استقبال کنند و حمایت انجام دهند و موانع اداری را برطرف کنند تا بتوانیم به رشد و شکوفایی مد نظر دست یابیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.