قدس آنلاین: امام پور - فرماندار مشهد گفت: به مناسبت روز زن و مادر همایشی در ادارات و نهادهای دولتی مشهد ویژه خانواده‌های ایثارگران و کارکنانشان برگزار می‌شود.

جشن‌های ایام میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) در ادارات و نهادهای دولتی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد گلستانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در ادارات و نهادهای دولتی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه جلسات هماهنگی‌ای با حضور مشاور فرماندار و دبیر کمیته ایثارگران فرمانداری مشهد و همچنین مسئولین ایثارگران سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، بنیاد شهید و امورایثارگران، بنیاد حفظ نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس و نمایندگان حوزه ایثارگران ادارات و نهادهای دولتی مشهد برگزار شد.

فرماندار مشهد بیان کرد: در این جلسه مصوب شد که به مناسبت روز زن و مادر همایشی در ادارات و نهادهای دولتی مشهد ویژه خانواده‌های ایثارگران و کارکنانشان برگزار شود.

گلستانی فر تصریح کرد: از جمله بخش‌های این مراسمات می‌توان به تقدیر از مادران و همسران شهدا و ایثارگران، تقدیر از مادران و همسران نمونه، برنامه‌های آموزش پیش از ازدواج برای دختران و پسران، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی زوجین و کارگاه آموزشی سبک زندگی فاطمی اشاره کرد.

وی تأکید کرد: این ویژه برنامه‌ها از 20 تا 27 فروردین ماه سال جاری در ادارات و نهادهای دولتی مشهد برگزار می‌شود و محدودیتی در این رابطه لحاظ نشده و هر مجموعه به نسبت توان مالی خودش برنامه‌اش را اجرا می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.