قدس آنلاین- تبریز:فرمانده انتظامي مراغه از کشف نزديک به 5 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک و دستگيري سه نفر در اين رابطه خبر داد .

کشف نزديک 5 به کيلوگرم ترياک در مراغه

به گزارش قدس آنلاین از مراغه، سهراب رحيم زاده گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي طرح تشديد مبارزه با عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر در ايام تعطيلات به مرحله اجرا گذاشتند.

وي افزود: با تلاش شبانه روزي همکاران، سرکرده و اعضاي باند مورد شناسايي قرار گرفته و با مطلع شدن ازانتقال مواد به منازل متهمين بدون فوت وقت با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از منزل يکي از عناصر باند به مقدار 1کيلو و 840گرم ترياک کشف و در ادامه با تحقيق و بررسي از منزل سرکرده باند به هويت معلوم مقدار 3کيلو 150گرم ترياک و جمعا" به مقدار 5 کيلو  کشف که در اين رابطه سه نفر دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ رحيم زاده از همشهريان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان، متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.