۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 276526

قدس آنلاین - میلاد شکری: بازی موبایلی و جذاب stick hero، عبور از سکوها در فواصل معین را بدون زمان بندی محدودکننده برای شما امکان پذیر می کند.

با بازی stick hero هیجان بدون زمان را تجربه کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اصولا دلیل این که برخی بازی ها اسم و رسم پیدا می کنند، به خاطر گرافیک و سنگین بودن آن نیست، بلکه به دلیل سبک جذاب و جالب آن است.

مخصوصا در تلفن های همراه و تبلت ها این نکته ی بسیار مهمی حساب می شود. چرا که بازی های سنگین و پر حجم کارایی و سرعت آن ها را پایین می آورد.

ولی یک بازی با حجم کم و دارای سبک جذاب، نظر مخاطب را مورد توجه قرار می دهد. از جمله ی این بازی ها بازی معروف Stick Hero است که تاکنون برای سیستم عامل های  آندروید، IOS و ویندوز فون منشر شده است.

روند بازی از این قرار است که شما باید در مسیری بی پایان آدمک را از سکو ها عبور دهید. به این صورت که با لمس کردن صفحه و نگه داشتن انگشت، نردبانی را به صورت عمودی خواهید ساخت.

سپس با برداشتن انگشت نردبان ساخته شده بین سکو ها قرار می گیرد. آدمک شروع به حرکت می کند. اگر نردبان شما به اندازه ساخته شده بود با موفقیت از آن عبور می کنید. اما اگر بیش از حد کوتاه یا بلند بود، آدمک به پایین سقوط می کند و بازی تمام می شود.

هر چه سکو های بیش تری را طی کنید امتیاز بیشتری می گیرید و رکورد ثبت می کنید. برای دریافت امتیاز اضافی هم باید نردبان را طوری بسازید که نوک آن به وسط سکو با علامت نقطه ی قرمز بر خورد کند.

همچنین می توانید هنگامی که آدمک در حال حرکت بر روی نربان است یک بار صفحه را لمس کنید تا آدمک به زیر نردبان برود و گیلاس را دریافت کند. وقتی گیلاس گرفته شد، دوباره سریع صفحه را لمس کنید تا آدمک به روی پل برگردد. در غیر این صورت آدمک به دیواره ی سکو برخورد و سقوط می کند.

پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا و جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.