رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ارائه مجوز فعالیت پنجمین شعبه کانون بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی به استان سمنان خبر داد.

ارائه مجوز فعالیت پنجمین شعبه کانون بازنشستگان میراث فرهنگی به سمنان
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، فاطمه حریری در جمع بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، پروانه فعالیت این کانون را به «ابوالفضل مرتضایی» به عنوان رئیس هیئت مدیره این کانون در استان سمنان اعطا کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون چهار نمایندگی این کانون در استان‌های گیلان، مازندران، فارس و خراسان رضوی افتتاح شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مقدمات راه‌اندازی این نمایندگی در سمنان فراهم شده است، گفت: هدف از راه‌اندازی این کانون، حمایت از بازنشستگان و بهره‌گیری از توان تخصصی و کارشناسی آن‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه بازنشستگان از کار افتاده نیستند، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف این NGO که شرکتی چندمنظوره نیز است، انجام امور قابل برون‌سپاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این نشست، بازنشستگان را ذخایر و عصاره سازمان دانست و گفت: از هرگونه فعالیت این کانون حمایت و استقبال می‌شود.

حسین خواجه‌بیدختی این کانون را بازوی توانمند سازمان دانست و افزود: از توانمندی اعضای کانون در زمینه‌های معرفی آثار تاریخی، صنایع‌دستی، مرمت آثار تاریخی و ... باید بهره‌برداری شود.

وی در خصوص اختصاص مکان مناسب به عنوان دفتر کانون بازنشستگان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز قول مساعد داد.

بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این نشست به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود پرداختند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.