سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار این تیم برابر صبای قم گفت: ما باید با چند اختلاف گل برنده می‌شدیم اما شانس آوردیم بازی مساوی نشد.

شانس آوردیم دوباره مساوی نکردیم/ دست مخالفان استقلال رو می‌شود!

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی در پایان دیدار این تیم برابر صبای قم که با برتری ۲ بر یک آبی‌ها خاتمه یافت در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز روز مرد را به همه پدران ایران تبریک می‌گویم. بابت روز گذشته هم عذرخواهی می کنم که در نشست خبری غیبت داشتم چون هر وقت قم می‌آییم دوست داریم زیارت مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) برویم.

وی افزود: ما باید حداقل چهار گل می‌زدیم و باید خوشحال باشیم که بازی مساوی نشد. ما قبل از گل تیم صبا دو گل زدیم و چندین تک به تک را از دست دادیم که بخاطر استرس بود. از هواداران هم تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند. صبا هم تیم خوبی است ولی فکر می‌کنم که ما در این بازی شایستگی این را داشتیم که بازی را با اختلاف گل بیشتری برنده شویم.

سرمربی تیم استقلال همچنین عنوان کرد: ما وقتی دو بر صفر پیش بودیم دو تا موقعیت تک به تک را از دست دادیم. این را هم بگویم که یک بازیکن جوان دیگر را معرفی کردیم. البته در بازی‌های قبل هم امثال رمضانی و برزای را بازی دادیم. تعویض ما هم رو به جلو بود و فکر می‌کنم که دروازه‌بان صبا ستاره میدان بود. خدا را شکر می‌کنم که توپ هادی شکوری گل نشد تا بار دیگر مساوی شویم.

قلعه‌نویی با اشاره به اتفاق دقیقه ۹۰ عنوان کرد: در دقیقه ۹۰ بازی یک خطا روی فخرالدینی از سوی داور گرفته نشد و همان توپ نزدیک بود گل شود. ما دو بازی دیگر داریم که بسیار مهم است. این برد کلید دو بازی دیگر بود تا با استرس کمتری به میدان برویم و به دنبال کسب سهمیه باشیم.

وی با اشاره به مصدومیت‌های متوالی بازیکنان این تیم بیان کرد: دو سال است که این بلا سر ما آمده است. نمی دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که بازیکنان تیم ملی به باشگاه بر می‌گردد عادی می‌شود یا بازیکنی که در شرایط تیم ملی نیست به اردو دعوت می‌شود و این‌ها را گذشت زمان مشخص خواهد کرد. در این دو سال همیشه ما با چند بازیکن تمرین کردیم ولی مطمئن باشید که یک روز دست آنهایی که استقلال را به این روز انداختند رو می‌شود. آنها می‌خواستند که آدم‌های خود را در استقلال و پرسپولیس بگذارند تا به خواسته خود برسند.

سرمربی استقلال در خصوص استفاده از یاران جوان عنوان کرد: بازیکن جوان را باید در شرایط آرامش به میدان بفرستید تا اگر تیم نتیجه نگیرد او هم نسوزد. در این هفته‌ها چون نتیجه نگرفته بودیم به بازیکنان جوان فرصت ندادیم ولی دیگر در این بازی این کار را کردیم.

قلعه‌نویی درباره نصب بنر در تمرین و بازیهای این تیم گفت: صد در صد این بنرها خودجوش است. حتی شعارها هم خودجوش است. بازیکنان استقلال اصل غیرت هستند.

وی درباره فروش باشگاه استقلال به بخش خصوصی گفت: برای استقلال که مشتری نیامده است ولی من فکر می‌کنم که برنامه‌ای که برای سپاهان و فولاد اجرا شد برای استقلال و پرسپولیس اجرا شود خوب است. طرحی که اسلامیان در این باره ارایه کرد واقعا طرح خوبی است چون ما سپاهان را دیدیم که به کجا رسیده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.