قدس آنلاین - رئيس اداره بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي از تدوین برنامه های بازرسی ونظارت بر اساس سياست های كلي اقتصاد مقاومتي خبر داد .

بازرسی ونظارت بر اساس سياست های كلي اقتصاد مقاومتي اجرا می شود

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي، علي باخرد گفت : رویکردهای اداره بازرسی در سال 94 بر اساس سياست های كلي اقتصاد مقاومتي خواهد بود و در این زمینه برنامه جامعی تدوین گردیده است .
وی روان سازي نظام  توزيع , قيمت گذاري وروز آمد سازي شيوه هاي نظارت بربازار و شفاف وسالم سازي اقتصاد , جلوگيري از اقدامات، فعاليت ها وزمينه هاي فساد زا  را دو محور اصلی برنامه های بازرسی و نظارت دانست . 
وي افزود: انجام بازرسي از بنگاههاي اقتصادي و برخورد با تخلفات , رسيدگي به شكايات مردمي در زمينه تخلفات اقتصادي , اجراي طرح های نظارتي, رصد موجودي انبارها وسردخانه ها , ورود اطلاعات در سامانه ها, نشست هاي تخصصي حوزه مرتبط با تنظيم بازار واجراي طرحهاي نظارتي از قسمتهای مهم این برنامه می باشد .
باخرد با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده  بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات از نظر کیفی و کمی رشد خواهد داشت خاطرنشان کرد : نگاه كارشناسي به ريشه تخلفات وارائه راهكارهاي پيشگيرانه, پيشگيري از تخلفات حوزه خدمات دولتي, بهره گيري از بخش  هاي غير دولتي (
NGO) وتشكلها, مشاركت ناظرين افتخاري, انجام گشت هاي مشترك با ساير دستگاههاي مرتبط با حوزه نظارت وبازرسي, مبارزه با قاچاق كالا در سطح عرضه, مبارزه با كالاهاي تقلبي نیز جزئی از برنامه سال 94 خواهد بود .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.