قدس آنلاین- تبریز: نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در دانشگاه تبریز برپا می شود.

برپایی نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در دانشگاه تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیین افتتاحیه این نمایشگاه، روز شنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور معاونین سازمان انرژی اتمی، مسئولان استان، اساتید، دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در تالار شهید سلمانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
آگاه سازی افکاری عمومی نسبت به دانش بومی صنعت هسته ای، رفع ابهام در زمینه فعالیت های هسته ای، ایجاد علاقمندی و جذب کارشناسان و محققان دانشگاهی، تقویت خودباوری و غرور ملی از طریق مشاهده عینی و معرفی کاربردهای جنبی این صنعت از جمله اهداف این نمایشگاه اعلام شده است.
این نمایشگاه در سه بخش چرخه سوخت هسته ای، نیروگاهی و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای در صنایع مختلف با 8 ماکت بزرگ از جمله چرخه سوخت هسته‌ای، فرآوری از چرخه غنی‌سازی اورانیوم، نیروگاه اتمی بوشهر، پسمانداری و ماکت آبشار سانتریفیوژ و راکتور تحقیقاتی اراک برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.
خاطرنشان می‌شود، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران از 19 تا 23 اردیبهشت ماه سال‌جاری از ساعت 8.30 تا 12.30  و 14.30 تا 18 برای بازدید دانشگاهیان و دانش آموزان با هماهنگی قبلی در دانشگاه تبریز دایر است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.