قدس آنلاین: مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی وبین الملل استانداری اصفهان در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از تلاش ها و زحمات کارشناسان و کارکنان این مجموعه تشکر نمود.

بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی استانداری اصفهان ازدامپزشکی این استان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در حاشیه این بازدید جلسه ای با حضور مسعود صفاری پور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری اصفهان و کارشناسان همراه در دفتر مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان تشکیل شد.

در این جلسه دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان به بیان اقدامات وسیع و شاخص دامپزشکی استان در حوزه های مرتبط پرداخت.

وی همچنین در خصوص صادرات 28 نوع فرآورده به 21 کشور جهان و همچنین افزایش بیش از 50 درصدی حجم صادرات فرآورده های خام دامی در سال 93 مطالبی عنوان کرد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به رویه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در رابطه با تسهیل و توسعه صادرات و با توجه به نقش صادرات غیر نفتی در بحث اقتصاد مقاومتی، راهکارها و پیشنهادات مربوطه در خصوص صادرات دام و فراورده های دامی، معرفی صادر کنندگان در خصوص اخذ تسهیلات مربوطه و همچنین حضور دامپزشکی استان در جلسات کارگروه توسعه صادرات پیگیری گردد.

قابل ذکر است در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری اصفهان و همراهان از قسمتهای مختلف اداره کل دامپزشکی استان بازدید و از نزدیک با فعالیتهای آنان آشنا شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    واقعا آقای ایروانی شایسته تحصین می باشند به خاطرفعالیتهای فراوانشان