۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 286816
اخبار ویژه/بخیه‌هایی که اموات را می‌آزارد!

بخیه‌هایی که اموات را می‌آزارد!

تسنیم: حجت الاسلام حاج عبدالملکی، ناظر تطهیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) نسبت به برخی بی ملاحظگی‌ها درباره متوفیانی که پس از کالبد شکافی از سازمان پزشکی قانونی به غسالخانه بهشت زهرا (س) ارجاع داده می‌شوند و دارای بخیه‌های نامرتب و خونریزی هستند، انتقاد کرد.

 

آموزش نیروهای عراقی توسط آمریکا 

مشرق: هزاران سرباز عراقی توسط ارتش اسپانیا و تحت نظر آمریکا در اردوگاه بسمایه واقع در جنوب بغداد آموزش نظامی می‌بینند.

 

علت افزایش مجردها

باشگاه خبرنگاران: دکتر سید حسن حسینی،‌ جامعه شناس خانواده واستاد دانشگاه با اشاره به آمار منتشر شده از وجود یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار نفر مجرد در کشور گفت: در جامعه ای که با نظام اقتصادی بیمار و پرتلاطم مواجه است، قدرت خرید پایین است، بحرانهای اقتصادی وجود دارد و با بیکاری و تورم مواجه است، مسلم است که معدل سن ازدواج بالا می رود و به تبع آن سن ازدواج در زنان نیز بالا می رود.

 

شیر سمی نخورید!

ایسنا: در پی اعلام رئیس سازمان دامپزشکی مبنی بر بالاتر بودن میزان ماده سمی مایکو‌توکسین در برخی از نمونه‌های شیرخام آزمایش شده در کشور براساس استاندارد‌های اروپا، مدیرعامل اتحادیه دامداران استفاده از خوراک فاسد برای دام‌ را عامل افزایش این ماده در شیرخام عنوان کرد.

 

نیروهای هلال احمر در جیبوتی

فردا: دکتر ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر  ایران برای هماهنگی و نظارت بر توزیع محموله کمکهای بشردوستانه ایران برای مردم یمن در جیبوتی مستقر هستند.

 

خودروهای چینی یکبار مصرف

قدس آنلاین: خبرها حاکی است که برخی خودروهای چینی وارداتی بدون مشتری مانده اند. گفته می شود که لوازم یدکی این خودروها در بازار بسیار کمیاب است واین خودروها پس ازایرادات فنی کلی ونقص در موتور، قابل تعمیر نیستند.   

 

تنگنای مالی بانکها

ایسنا: مسعود نیلی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر بانکها با تنگنای مالی مواجه هستند و دسترسی نداشتن به منابع خارجی، رکود و طلب دولت باعث ایجاد این بحران در نظام بانکی شده است.

 

اختلاس میلیاردی

عصرایران: منصور سالاری، سرپرست مجتمع قضایی 22 بهمن (محاکم) کرمان گفت: مدیران مالی اسبق بنیاد مسکن استان کرمان با همکاری یکی از مدیران ارشد این مجموعه در تهران، به اختلاس مبلغ پنج میلیارد و چهارصد میلیون ریالی اقدام کرده بودند.

 

انتقاد از وقتکشی ریاض

مهر: حسین نوش‌آبادی، معاون امور مجلس وزیر ارشاد، با انتقاد از وقت‌کشی عربستان برای تأمین خواسته‌های جمهوری اسلامی در ارتباط با حادثه فرودگاه جده گفت: متأسفانه هنوز هیچ گونه عذرخواهی رسمی و شفافی نشده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمانه IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    آمار درست بدین...11میلیون جوان مجرد در سن ازدواج داریم