نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سازمان حج و زیارت نباید در برقراری مجدد پروازهای حج عمره عجله کند یا بخواهد در این زمینه برخی اصول و قواعد را کنار بگذارد.

سازمان حج و زیارت در برقراری پروازهای حج عمره عجله نکند
 
خبرگزاری فارس: سازمان حج و زیارت در برقراری پروازهای حج عمره عجله نکند
  •  

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: حج و زیارت تا زمانی که اطمینان کامل از تنبیه متجاوزان به حجاج ایرانی را پیدا کرده، نباید زمینه پرواز به حج عمره را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه شنیده می‌شود افراد متجاوز به اعدام محکوم شده‌اند اما راست و دروغ آن هنوز معلوم نشده است، گفت: ما نباید در برقراری حج عمره عجله داشته باشیم بلکه بهتر است با عقل و منطق در مسیری حرکت کنیم تا حق و حقوق حجاج ایرانی حفظ شده و مراعات شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نیازی نداریم که در زمینه برقراری پروازهای حج عمره به فکر برخی امتیازدهی‌ها و یا باج‌دادن‌ها باشیم بلکه با قاطعیت می‌توانیم روی اصول و قواعد خود بایستیم و اجازه ندهیم حوادثی که در ماه‌های گذشته رخ داده است، تکرار شود.

حقیقت‌پور بیان کرد: با اطمینان از اجرای حکم می‌توانیم در این زمینه اقدام کنیم چراکه ما از اول اعلام کردیم باید متجاوزان به حجاج ایرانی به اشد مجازات برسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    نماینده محترمی که خودتو خیر خواه مردم تصور میکنی حداقل به فکر ابروی هزارن نفری که سالها چشم انتطار تشرف بودن وپای هواپیما برگشت خوردن نیز باش .بنده نه حج رفتم نه دلال هستم فقط عصه پدر و مادر پیرم میخورم که دوبار پروازشون بخاطر جاه طلبی و لج بازی شما لغو شد