مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مورد جواز تأسیس احداث صنایع تبدیلی در استان صادر شده است.

بزرگترین کارخانه تولید خوراک دام در استان مرکزی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین رضا باجلان در گفت‌و‌گو با ایسنا،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مورد جواز تاسیس احداث صنایع تبدیلی در استان صادر شده است که پیش‌بینی می‌شود برای 76 نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

وی سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای این تعداد واحد را 61 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: این تعداد واحد قادر به جذب 9000 تن محصولات خام کشاورزی است.

باجلان در ادامه به بهره‌برداری از دو واحد صنایع تبدیلی در هفته جهاد کشاورزی اشاره و اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خوراک دام و طیور در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است که در هفته جهاد کشاورزی به طور رسمی افتتاح می‌شود.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: سرمایه‌گذاری به ارزش چهار میلیارد و 900 میلیون تومان برای این واحد تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی دلیجان که متعلق به شرکت تعاونی مرغداران دلیجان است، انجام شده است.

وی افزود: از مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده سه میلیارد و 700 میلیون تومان از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی جهت اجرای این طرح کمک شده است و مابقی سرمایه‌گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تامین شده است.

باجلان گفت: ظرفیت تولید این واحد، 30 هزار تن خوراک دام و 45 هزار تن خوراک طیور در سال است.

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: یک واحد بسته‌بندی مواد غذایی شامل حبوبات، غلات و خشکبار در شهرک صنعتی خمین در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی میزان اشتغالزایی در این دو واحد صنایع تبدیلی را 20 نفر اعلام کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.