قدس آنلاین : كارشناس بهداشت و عضو مركز تحقيقات غدد و متابوليسم اصفهان گفت: بهترين راه براي جلوگيري از ديابت استفاده از رژيم غذايي از همان دوران كودكي، تحرك بدني است بايد بدانيم كه اگر دچار اضافه وزن بشويم خواسته يا ناخواسته خود را در معرض ابتلا به انواع و اقسام بيماري‌ها به ويژه ديابت نوع دو قرارداده‌ايم.

بهترین راه  پیشگیری از دیابت استفاده از رژیم غذایی از دوران کودکی است

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان، رامش حسين خاني در گفتگو با خبرنگار ما افزود: روش‌هاي مختلف و نويني براي درمان ديابت در دنيا مرسوم است كه اين روش‌ها در ايران نيز پياده مي‌شود و ما همگام با ديگر كشورها در اين زمينه پيش مي‌رويم بنابراين در مورد روش‌هاي درماني نيز هيچ‌گونه نگراني نداشته باشند.
وی در مورد روش‌هاي جلوگيري از ديابت، بيان داشت: بهترين راه براي جلوگيري از ديابت استفاده از رژيم غذايي از همان دوران كودكي، تحرك بدني است بايد بدانيم كه اگر دچار اضافه وزن بشويم خواسته يا ناخواسته خود را در معرض ابتلا به انواع و اقسام بيماري‌ها به ويژه ديابت نوع دو قرارداده‌ايم.
كارشناس بهداشت و عضو مركز تحقيقات غدد و متابوليسم اصفهان با اشاره به انواع ديابت‌ها گفت: ديابت چندين نوع مختلف دارد، از نوع يك آن كه به ژنتيك وابسته است هيچ‌گونه گريزي نيست اما نوع دوم آن را مي‌‌توانيم با بهره‌گيري از ر‍ژيم غذايي خاص پيگيري كنيم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه با فراگير شدن شبكه‌هاي اجتماعي شاهد افزايش شايعات مختلف در زمينه بيماري ديابت هستيم اما اينكه اسراييل با وارد كردن برخي از محصولات به كشور موجب افزايش اين بيماري شود را قبول ندارم و به مردم توصيه مي‌كنم آنها را به صورت علمي پيگيري كنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.