قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: مشاور استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاوتی بی تردید اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری است، از این رو تمامی امکانات و تلاش های استان بر این امر معطوف شده است تا با مشارکت کارگروه اعضای دولت و بخش خصوصی جهت توسعه سرمایه گذاری، برنامه های مدون و جامع تدوین شود.

توسعه سرمایه داری و سرمایه گذاری یکی از سیاست های اصلی استانداری است!

به گزارش قدس انلاین، مهندس مروج الشریعه اظهار داشت: استان خراسان و به ویژه مشهد، همواره برای توسعه سرمایه گذاری و جذب سرمایه از پتانسیل بالای برخوردار بوده است. از این رو شرایط فعلی استان و همچنین فضای فکری حاکم بر آن، توجه کارآفرینان بخش خصوصی را می طلبد.

وی افزود: در این راستا استانداری و سازمان های مرتبط با آن، عزمی جدی برای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان را دستور کار خود قرا داده است. چراکه توسعه اقتصادی در گرو کارآفرینان است و ثمره آن ایجاد فرصت های شغلی و بر طرف نمودن سایر مشکلات اقتصادی است.

مهندس مروج الشریعه اشاره داشت: کارآفرینان اقتصادی، بی شک خط مقدم اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهند. چراکه در اقتصاد مقاومتی به دانش بومی و ارزش های داخلی و به طور کلی احترام به کارآفرینان فراوان تاکید شده است. به نحوی که این گروه در کنار سرمایه گذاران نقشی عظیم را در خارج نمودن اقتصاد از بحران ها بر عهده دارند.

وی همچنین بیان داشت: یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاوتی بی تردید اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری است. از این رو تمامی امکانات و تلاش های استان بر این امر معطوف شده است تا با مشارکت کارگروه اعضای دولت و بخش خصوصی جهت توسعه سرمایه گذاری، برنامه های مدون و جامع تدوین شود. از این رو توسعه سرمایه داری و سرمایه گذاری در راستای توسعه اقتصادی استان، یکی از سیاست های اصلی استانداری خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.