مسعود عباسی : زلزله مدیریتی در باشگاه استقلال بزودی روی خواهد داد، به شکلی که گفته می شود، اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در آستانه عزل گروهی قرار گرفتند ...

 هیأت مدیره آبی ها باید گروهی استعفا بدهند!

 و به احتمال بسیار زیاد این مجموعه در روزهای آینده اقدام به این کار خواهند کرد تا ترکیب جدید مدیریتی باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شود.

در حالی که تیمهای لیگ برتری خود را برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات آماده می کنند، تیم استقلال بدون سرمربی، اسپانسر و معین شدن تکلیف بسیاری از بازیکنان و اعضای هیأت مدیره خود، دوران سختی را تجربه می کند. 

شرایط آبی ها وقتی بحرانی تر می شود که بازیکنان این تیم به علت دریافت نکردن مبالغ قرارداد خود به مقدار 50 درصد، بازیکن آزاد محسوب می شوند و به راحتی می توانند این تیم را ترک و شرایط را از هم اکنون سخت تر کنند.

از منابع آگاه خبر می رسد، یک خانه تکانی اساسی در هیأت مدیره تیم استقلال در راه است و به دستور سجادی قرار است یک جلسه ظرف روزهای آینده تشکیل و این موارد مورد بررسی قرار بگیرد.

به این ترتیب عزل گروهی در هیأت مدیره این تیم محتمل به نظر می رسد و باید دید چنین بحرانی در فصل حساس نقل و انتقالات چه تبعاتی برای این تیم محبوب در پی خواهد داشت؟

در همین شرایط اخبار ضد و نقیضی از کانالهای مختلف خبری به گوش می رسد که برخی اعضا با تصمیم نصرا... سجادی زیاد موافق نیستند، به همین دلیل برخی از اعضای هیأت مدیره برای نماینده تام الاختیار وزیر در خصوص مدیریت باشگاه استقلال و پرسپولیس پیغام فرستاده اند که اگر بنا به تغییرات است، وی باید به صورت رسمی تصمیم خود را به رسانه‌ها اعلام کند و اقدام به برکناری اعضای فعلی کند.

این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال با کمترین تنش را عملی کند، چون ممکن است در آینده ای نه چندان دور دوباره این اتفاقات برای وزارت ورزش چالش ساز شود و هواداران بابت تغییرات غیر اصولی آنها را هدف انتقادات ریز و درشت خود قرار دهند، به همین منظور بعید است برکناری هیأت مدیره فعلی از سوی وزارت انجام شود، اما با این وجود اگر شرایط باب میل سجادی پیش نرود، ممکن است او به سیم آخر بزند و اعضای هیأت مدیره را در اقدامی غافلگیر کننده از کار برکنار کند تا تیم مدیریت جدید جایگزین آنها شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.