قدس آنلاین استاندار خراسان رضوی از انتصاب رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد.

انتصاب رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رضا جمشیدی به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منصوب شد.
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۷۸ شورای عالی اداری تأسیس و در ۱۷ تیر ۱۳۷۹ نمودار تشکیلاتی آن تصویب و به اجرا در آمد.
پس از انحلال این سازمان در سال ۱۳۸۶ به دستور احمدی نژاد، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.
با آغاز کار دولت دکتر روحانی، زمزمه های احیاء این سازمان شنیده می شد و در نهایت در ۱۹ آبان ۱۳۹۳، با دستور رئیس جمهور و تصویب شورای عالی اداری با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیا شد.
در تاریخ ۸ دی ماه سال ۱۳۹۳ رییس جمهور  در اجرای اصل ۱۲۶ قانون اساسی طی حکم جدید محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.
گفتنی است؛ جمشیدی، مدیر کلی دفتر بودجه، سرپرست و معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی را در کارنامه ی کاری خود دارد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    با سلام خدمت استاندارمحترم.انتصاب اقای جمشیدی بجا وبحق بود امید است انشالا که اقای جمشیدی بتواند در این مسوولیت همانند گذشته موفق وپیروزوسربلند باشد.