فرمانده انتظامی سبزوار از برخورد جدی با اخلالگران و شایعه پراکنان در این شهرستان خبر داد.

برخورد با شایعه پراکنان و اخلالگران نظم و امنیت در سبزوار
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمد هاشم‌زاده هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اتفاقات اخیر در مورد موسسات مالی و اعتباری میزان و برخی موسسات دیگر اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بانک قوامین در شهرستان‌های مجاور و سبزوار شنیده شده که این مسئله سبب بروز ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه شده است

وی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در مورد بانک قوامین برگرفته و ناشی از التهابات مربوط به موسسه مالی و اعتباری میزان است، تصریح کرد: با توجه به داغ شدن بازار شایعات و سوء‌استفاده برخی از افراد مغرض نسبت به استفاده از این فرصت، نیروی انتظامی با افرادی که اقدام به شایعه پراکنی و قصد اخلال در نظم و امنیت شهرستان را داشته باشند برخورد جدی می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه هنجارشکنان همواره به دنبال آسیب رساندن به اموال مردم و کشور هستند، خاطرنشان کرد: بانک قوامین که امروز مورد هجمه برخی افراد هنجارشکن و شایعه‌پراکن قرار گرفته از بانک‌های پاک و دارای سابقه درخشانی است و متاسفانه امروز افرادی که با جهت‌دهی‌های مشخص قصد اخلال در نظام مالی و پولی کشور را دارند برای اینگونه بانک‌ها نیز شایعاتی را ایجاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به تجمعات اخیر مردم در ارتباط با موسسه مالی و اعتباری میزان نیز گفت: تنها خواسته سپرده‌گذاران در این زمینه پاسخگوی مسئولان بود که با هماهنگی صورت گرفته و با مسئولان شهرستان و دادستانی توضیحاتی در مورد نحوه پرداخت مطالبات به مردم داده شد که خوشبختانه با بازتاب خوبی در شهرستان همراه و سبب شد تا آرامش خاطر بین سپرده‌گذاران حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه در این تجمعات نیز هیچ برخورد بدی از سوی نیروی انتظامی با مردم نشده است، گفت: ما فقط با کسانی برخورد می‌کنیم که قصد بر هم زدن آرامش جامعه دارند و می‌خواهد با شایعه پراکنی از آب گل آلود ماهی بگیرند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: هجوم یک‌باره مردم به سمت یک بانک و مطالبه پول قطعا منابع آن مجموعه را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند و افراد سودجو نیز از همین مسئله استفاده و سعی در ایجاد اخلال در نظم عمومی می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه انتظار ما از مردم این است که به شایعات توجه نکنند گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد آرامش روانی در جامعه تمام اخبار و مسائل را بررسی می‌کند و در صورت بروز شایعه قطعا با عوامل آن برخورد جدی خواهد داشت.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 0
    چرا بانک مرکزی جهت جلوگیری از آشوب ، سپرده های موسسه میزان را به صورت بلندمدت و با شرط بدون برداشت حداقل تا یک یا چند سال به یکی از بانکهای معتبر انتقال نمی دهد تا خیال سپرده گذاران آسوده شود و دست سودجویان کوتاه گردد