قدس آنلاین - فرماندار مشهد گفت: در رابطه با اجرای نظم و امنیت ویژه لیالی قدر برنامه‌هایی تدوین شده و هماهنگی‌های لازم با پلیس، اورژانس، آتشنشانی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های مربوطه صورت پذیرفته است.

نظم و امنیت ویژه لیالی قدر تأمین شده است

به گزارش قدس آنلاین، رضا منصوری در اولین سخنان خود به عنوان فرماندار مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 شاخص مهم در برنامه‌کاری خود در فرمانداری مشهد تعریف کرده‌ام.

وی افزود: نخستین برنامه‌ اجرایی‌ام در فرمانداری مشهد اجرای نظم و امنیت ویژه لیالی قدر است و در این رابطه برنامه‌هایی تدوین شده و هماهنگی‌های لازم با پلیس، اورژانس، آتشنشانی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های مربوطه صورت پذیرفته است تا مردم عزادار در این شب‌های عزیز به راحتی بتوانند به عزاداری و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع) بپردازند و از مراسمات و معنویات این شب‌های عزیز بهره‌مند شوند و هیچ مشکلی هم نداشته باشند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: شناخت کاملی از برنامه‌ها و تشکیلات دولتی دارم و در دوره مدیریتی جدید در فرمانداری مشهد برنامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم که متعاقباً اعلام خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: انتخابات عوامل اجرایی براساس شایسته‌سالاری است و قطعاً از هرگونه اعمال سلایق شخصی، تنش و جنجال به دور است.

وی تأکید کرد: مشهد پایتخت معنوی ایران است و نگاه کثیر چند صد میلیونی  دارد و باید خدماتی شایسته را با مشارکت آحاد مردم و مسئولان و به ویژه اصحاب رسانه ارائه دهیم.

رئیس ستاد انتخابات مشهد عنوان کرد: انتخابات برنامه‌ای زمان‌بندی شده دارد و برنامه اجرایی شهرستانها از آذر ماه آغاز می‌شود و از هم‌اکنون نیز تمهیدات لازم را طبق مقررات  داشته‌ایم و از اجرای برنامه‌ها به صورت رسمی پس از برنامه ابلاغی وزارت کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.