۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 297437

بازيگر سريال «پايتخت۴» گفت: در شب جمع بندي مذاکرات هسته‌اي به اندازه دکتر ظريف پيام تبريک داشتم و طبق کاريکاتورهاي منتشر شده در کنارش بودم.

مذاکرات هسته‌اي و شيريني ناپلئوني!
هومن حاج عبدالهي در گفتگو با خبرگزاري صدا و سيما درباره بازي‌اش در «پايتخت4» افزود: در اين سري به دليل لطف خدا و قصه خوبي که نيما وارسته، خشايار الوند و محسن تنابنده نوشته بودند نقش رحمت پررنگ تر شده بود، البته همواره عرض نقش براي من مهم است و از آنجايي که اعتماد کامل به هوش و فکر محسن تنابنده دارم هيچگاه در مورد طول نقش با او صحبت نکردم.

وي گفت: مذاکرات 1+5 و بازي هاي تيم ملي واليبال سبب شد نقش رحمت و تکيه کلام هايش بين مردم جايگاه ويژه اي پيدا کند، اما از سويي هم زماني که به شيريني فروشي مي روم و مي گويم يک رديف هم ناپلئوني بچين همه به من مي خندند.

حاجي عبداللهي افزود: نمي توان گفت که در سري بعد نقش رحمت پر رنگ تر مي شود يا نه، چون ممکن است به دليل آنکه آنقدر دنبال سوسن دويده، از دست رفته باشد، بايد منتظر ماند و ديد قرار است در آينده چه اتفاقاتي پيش مي آيد، در کل تمام شخصيت هاي پايتخت مثل رنگ هاي مداد رنگي هستند که در کنار هم تابلوي زيبايي را به وجود مي آورند و کم و زياد بودن نقش ها مهم نيست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.