نماینده‌ی ولی‎فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‎آباد گفت: سیاست و عملکرد اتحادیه اروپا در قبال ایران مستقل و به دور از هرگونه فشار سیاسی باشد.

عملکرد اتحادیه اروپا در قبال ایران به دور از هرگونه فشار سیاسی باشد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «سیداحمد میرعمادی» در دیدار با پدرو ویینا سفیر اسپانیا در تهران، افزود: کشورهای مستقل از جمله ایران و اسپانیا باید فارغ از هرگونه فضای تبلیغات روانی گفت‌وگو کنند، چون جهان به سمتی در حرکت است که زور، ستم و تروریست در آن قابل پذیرش نیست.

 

وی اظهار کرد: امروز در مبارزه با تروریسم عزم جدی قدرت‎های بزرگ دنیا دیده نمی‎شود و عمل این کشورها مثل شعار آنها نیست.

 

امام جمعه‌ی خرم‎آباد تصریح کرد: سابقه مبارزه با موادمخدر و تروریست در کارنامه دو کشور ایران و اسپانیا وجود دارد که باید تشدید شود.

 

حجت الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: نتایج حرکات و رفتار تروریست‎ها همه را درگیر می‎کند و از این‎رو مبارزه با این معضل نیازمند عزم همگانی و تلاش بین‌المللی است.

 

وی گفت: عده‎ای قدرت‌طلب اجازه نمی‎دهند ملت‎ها با یکدیگر ارتباط داشته باشند و این در حالی است که روابط بین ملت‎ها تعیین‎کننده‌ی مسیر بوده و مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تحت‌تأثیر روابط بین ملت‎هاست.

 

نماینده‌ی ولی‎فقیه در لرستان افزود: نمونه این امر تحریم ظالمانه علیه ملت ایران بوده که پس از 12 سال گفت‎وگو مشخص شد ایران به دنبال سلاح هسته‎ای نبوده بلکه خواهان دانش هسته‎ای است.

 

حجت الاسلام میرعمادی اظهار کرد: ملت و دولت ایران علاوه‌بر این‌که مقید به مسائل انسانی هستند به دین اسلام نیز اعتقاد دارند، دینی که در آن بر صداقت و احترام در روابط متقابل تأکید شده است.

 

وی با اشاره به توافق هسته‎ای ایران در وین، خاطرنشان کرد: امروز جهان با واقعیت جدیدی مواجه شده و همه باید تلاش کنند این واقعیت‎ها را شناخته و به آن عمل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.