مدیرعامل شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی از آغاز توزیع دوباره بنزین یورو ۴ در مشهد مقدس طی چند روز آینده خبر داد.

بنزین" یورو۴ " تا چند روز آینده در مشهد توزیع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی قرائی اظهار داشت: مبداء تأمین بنزین یورو 4 برای مشهد، پالایشگاه اراک است که مدتی به دلیل وجود مشکلاتی در این پالایشگاه از جمله اورهال، وقفه‌ای در تولید و ارسال بنزین یورو 4 به مشهد به وجود آمده بود که هم اکنون مشکل برطرف شده است.

وی از اعلام مدت زمان متوقف بودن انتقال بنزین یورو 4 از پالایشگاه اراک به مشهد خودداری کرد و ادامه داد: هم اکنون بنزین یورو 4 درون خط انتقال قرار دارد و در حال انتقال به مشهد است.

مدیرعامل شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی با اشاره به آغاز توزیع بنزین یورو 4 در مشهد از 20 مهرماه سال گذشته، گفت: از این تاریخ تا پایان تیرماه امسال، 230 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه‌های عرضه سوخت مشهد توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه نیز 80 میلیون و 949 هزار لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه‌های عرضه سوخت مشهد توزیع شده است.

قرائی با بیان این که معمولاً بنزین یورو 4 در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز شهر مشهد که آلودگی هوای بیشتری دارد، توزیع می‌شود، ادامه داد: در حدود 50 درصد جایگاه‌های مشهد، بنزین یورو 4 توزیع می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.