نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: تقویت بخش خصوصی تنها راهبرد شکوفایی اقتصادی است.

تقویت بخش خصوصی تنها راهبرد شکوفایی اقتصادی است

وی تصریح کرد: همچنین در زمان خود قانون حفاظت از صنایع را تصویب کردند که در اثر پافشاری مقام معظم رهبری زمینه های فعالیت بخش خصوصی فراهم شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: باید بتوان از این زمینه فراهم شده استفاده کرده و زمینه‌های شکوفایی اقتصاد را فراهم کرد زیرا تمام مسئولان به بخش خصوصی التفات ویژه‌ای دارند و در تمام راهبردها به آنها اشاره می‌کنند.

میرمحمد صادقی خاطرنشان کرد: امید می رود با اتحاد بتوان زمینه‌هایی ایجاد کرد که اقتصاد کشور دوباره به حالت شکوفایی بازگردد.

در ادامه، غلامرضا شافعی رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: باید با انجام دادن خدمات به افرادی که برای جامعه زحمت می کشند تا زنده هستند اقدامات آنها را جبران ککرد و در واقع زنده یاد را به زنده باد تقدیم کرد این است که ارتفاع عمر افراد زیاد باشد زیرا همان روز که مسئولان مسن وجود دارند فهمیده‌هایی نیز هستند که در 13 سالگی به ارزش یک انسان بالغ می شوند.

وی تصریح کرد: در دنیا مظهر کارزدگی کشور ژاپن دارد که بالاترین میانگین عمری در دنیا هم هست پس نمی توان گفت که کار کردن عمر را کوتاه می کند.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کسانی که از خود می‌گذرند و کار می‌کنند و از عمر خود می‌گذارند و به دیگران خدمت می‌کنند در تاریخ جاودانه می‌شوند.

شافعی افزود: در صحنه‌های مختلف صدق این موضوع را می‌توان دید؛ افراد زیادی در تاریخ وجود داشته‌اند ولی یک نفر امیرکبیر شده است از میان تمام قهرمانان جهان یک نفر تختی شده و در میان شاعران یک نفر پروین اعتصامی و بابا طاهر می شود.

وی با اشاره به برنامه تجلیل از روسای سابق اتاق‌های بازرگانی کشور بیان کرد: این افراد جزو محدود افرادی هستند که خدمت بی قدردانی و بی منت انجام داده‌اند و در این راه بدون هیچ چشمداشتی وارد عمل شده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه باید از افراد مختلف در زمان زندگی شان تقدیر شود، گفت: باید تا زمانی که کسی زنده است قدرش را دانست وزنده یاد را به زنده باد تقدیم کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.