معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشوراعلام کرد: یک هزار و ۸۷۹ دستگاه دوربین نظارت و کنترل ترافیک تا پایان امسال در جاده های اصلی کشور نصب خواهد شد.

بیش از ۱۸۰۰ دوربین کنترل ترافیک در جاده ها نصب می شود

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، اسماعیل غلامی در آیین معارفه مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کنترل و نظارت جاده ها باید به روز و الکترونیکی باشد.
وی نصب دوربین های نظارتی و کنترل سرعت را در کاهش تلفات و تصادفات جاده ای موثر دانست و افزود: مجهز شدن جاده ها و نوسازی ناوگان عمومی در سال های اخیر نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده ای داشته است.
غلامی بیان کرد: انسان، خودرو، راه و کمبودها ، فقدان و نقض قوانین و چگونگی اجرای آن از جمله مخاطرات موجود در جاده هاست.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، احداث مجتمع های بین راهی را در کاهش خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایط نقلیه در جاده های کشور بسیار تاثیر گذار دانست.
وی ادامه داد: هم اکنون 543 مجتمع بین راهی در کشور فعال است و 403 باب مجتمع خدمات رفاهی دیگر در دست ساخت قرار دارد.
غلامی گفت: این سازمان برای رفاه سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث مجتمع های بین راهی سه میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات می دهد.
وی همچنین از نوسازی کامیون های بالای 10 تن و عمر بیش از 35 سال در کشور خبر داد.
غلامی، طول شبکه راه های کشور را 215 هزار کیلومتر عنوان کرد و گفت: 700 هزار راننده، 500 هزار دستگاه انواع ناوگان شهری، هفت هزار شرکت حمل و نقل و در نهایت جا به جایی 900 میلیون نفر در سال آمار موجود سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور می باشد.
به گفته وی، براساس گزارشات و آمارهای سال گذشته اداره کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری، سهم این استان در جابه جایی بار در کشور کمتر از یک درصد و جا به جایی مسافر 3.3 درصد است.
به گزارش ایرنا، در این آیین 'منوچهر سلمانزاده' به عنوان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری منصوب و از زحمات 'فریبرز کرمی' تقدیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.