رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور کاروان های رضوی در نقاط مختلف جهان سبب حمایت از نظام اسلامی می‌شود

حضور کاروان‌های رضوی در نقاط جهان سبب حمایت از نظام اسلامی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری هشتمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی در دهه کرامت امری ارزنده و مناسب است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان و سفیران رضوی و تاکید بر ادامه این حرکت معنوی با اشاره به حدیث سلسه الذهب، بقا و نجات افراد را در پذیرش ولایت اهل بیت(ع) دانستند.

آیت‌الله یزدی با اشاره به پذیرش ولایت و عمل به دستورات ائمه معصوم(ع) که شرط اصلی توحید است، گفت: فردی که شهادتین را به زبان جاری می‌کند مسلمان می‌شود و این اسلام برای زندگی سیاسی و اجتماعی وی کافی است، اما تا زمانی که امر ولایت را نپذیرد هیچ زمانی به نجات و رستگاری راه پیدا نمی‌کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: بعد از قرن‌ها، ولی‌فقیه عادل حکومت اسلامی را اداره می‌کند و در این زمان مستشاران آمریکایی در ایران فعالیتی ندارند و مجلس شورای اسلامی از سوی کشورها بیگانه خط دهی نمی‌شوند و بر محافل سیاسی بی‌تأثیر هستند.

آیت الله یزدی اظهار داشت: هرچند نواقص و ضعف‌هایی در اداره امور کشور وجود دارد اما این ادعا را داریم که حکومت اسلامی ایران همان نظامی است که ائمه عصمت و طهارت قصد داشتند آن را برپا کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در این زمان فقیه بزرگوار، مدیر، مدبر، اسلام‌شناس آگاه از حیله‌های دشمنان اسلام، کشور اسلامی را اداره می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.