تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی، فلسطینیان را به بهانه های واهی و غیرقابل توجیه به شهادت می رساند.

تشکیلات خودگردان: صهیونیستها فلسطینیان را به بهانه های واهی به شهادت می رسانند

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی اردن (پترا)، تشکیلات خودگردان روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اقدام نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در تیراندازی به سوی یک شهروند فلسطینی در مرکز ایست و بازرسی «زعتره» در جنوب نابلس را که به شهادت وی انجامید، محکوم کرد.

در این بیانیه، ادعاهای واهی و بی اساس نظامیان اشغالگر در به شهادت رساندن این شهروند فلسطینی، تقبیح شده است.
در بیانیه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید شده است که نظامیان صهیونیست به بهانه های مختلف و عاری از حقیقت، شهروندان فلسطینی را هدف قرار می دهند و اعدام می کنند.
بیانیه تشکیلات خودگردان می افزاید: رژیم صهیونیستی مسئول درد و رنج ملت فلسطین و جنایاتی است که ارتش و شهرک نشینان افراطی صهیونیست در حق فلسطینیان مرتکب می شوند.
تشکیلات خودگردان از نهادهای بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل خواسته است برای حمایت از ملت، سرزمین و مقدسات فلسطینیان در قبال جنایات روزانه صهیونیستها به لحاظ اخلاقی و قانونی احساس مسئولیت کنند.
در این بیانیه آمده است که سازمان ملل باید رژیم صهیونیستی را ملزم به توقف حملات نظامی کند که هدف آن سوق دادن منطقه به سمت خشونت برای اجرای سیاست شهرک سازی افراطی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.