قدس آنلاین : مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی گفت: در نیمه نخست شهریور ماه جاری، انواع شیرهای استریل و خامه تولیدی این شرکت با بسته بندی جدید دردار تولید می شود.

محصولات شرکت لبنی رضوی با بسته بندی جدید به بازار عرضه می شود

به گزارش قدس آنلاین مهندس «سید مهدی طالبیان» در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در این بسته بندی انواع شیرهای پرچرب، کم چرب، نیم چرب و شیرهای طعم دار شامل شیر موز، شیر کاکائو، شیر عسل، شیر توت فرنگی و شیر خرما و همچنین خامه استریل طعم دار و ساده در وزن های یک لیتری و 200 سی سی تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این پاکت های جدید هفت لایه دارد که توسط شرکت SIG کامبی بلک با ماندگاری طولانی تولید شده است.

طالبیان درباره ویژگی های این بسته ها خاطرنشان کرد: در این بسته بندی جدید، علایم و نشانگرهای راهنمای سلامت بر روی بسته را با رنگ های قرمز، زرد و سبز که بیان کننده ویژگی های محصول در حوزه سلامت است، نشان داده شده است.

وی ادامه داد: این برای نخستین بار در کشور است که درج نشانگرهای تغذیه با استفاده از رنگ های مورد نظر اداره بهداشت بر روی انواع شیرهای استریل صورت می گیرد.

طالبیان با اشاره به سرعت بالای تولید دستگاه های بسته بندی جدید خاطرنشان کرد: این دستگاه ها در هر ساعت حدود 9 هزار پاکت یک لیتری تولید می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.