رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خراسان رضوی توسط رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان استان ویژه در برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان معرفی شد.

انتخاب خراسان رضوی به عنوان استان ویژه در برگزاری محافل قرآنی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: با توجه به عملکرد مناسب استان خراسان رضوی در اجرای مؤثر برنامه های قرآنی این استان به عنوان استان ویژه در برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزیده شد.

وی در تشریح برنامه قرآنی این استان در ماه مبارک رمضان امسال عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان در استان خراسان رضوی 55 محفل با حضور دو قاری بین‌المللی از کشور مصر و عراق در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد.

حسینی اضافه کرد: در حاشیه این محافل بیش از دو هزار و 200 نفر در سی و هشتمین مرحله مسابقات قرآن کریم و بیش از 1800 نفر در طرح تربیت حافظان قران کریم ثبت‌نام کردند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در بزرگ‌ترین محفل قرآنی خراسان رضوی اظهار کرد: در این محفل از 61 فعال قرآنی در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

 حسینی با بیان اینکه دو وقف قرآنی در حاشیه محفل قرآنی جغتای با نیت قرآنی به ثبت رسیده است، گفت: با ابتکاری جدید 1600 جلد قران کریم نیز در حاشیه این محافل وقف محافل قرآنی شد که ارزش آن 110 میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های همکاران فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان رضوی به خصوص محمد مقومی، کارشناس قرآنی این استان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.