اعزام نخستین گروه زائرین حج تمتع ۹۴ خراسان رضوی با هواپیمایی سعودی امروز یکشنبه ۱۵ شهریور از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به مقصد مدینه انجام گرفت.

نخستین پرواز زائرین حج سالجاری خراسان رضوی به مقصد مدینه منوره انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عموی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی پرواز زائران این استان با بدرقه نماینده بعثه مقام معظم رهبری، جانشین مدیریت حج و زیارت استان ، همکاران حج و زیارت و مسئولین فرودگاهی صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی استان گفت: در حج سالجاری 7521 زائر در قالب 52 کاروان از استان خراسان رضوی به حج تمتع مشرف می شوند که از مجموع کاروان های اعزامی 24 کاروان بصورت مدینه قبل و 28 کاروان نیز بعنوان مدینه بعد اعزام خواهند گردید.

عباس خداشناس اظهار داشت:در حج سالجاری پرواز زائرین استانهای خراسان شمالی و جنوبی نیز از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به انجام خواهد یافت که تعداد شش کاروان از خراسان شمالی با تعداد 644 زائر و 10 کاروان و از خراسان جنوبی با تعداد 1062 زائر از فرودگاه مشهد اعزام خواهند گردید.

وی افزود: طول مدت اقامت کاروان های استان 29 الی 32 روز خواهد بود و پروازهای بازگشت کاروان های حجاج خراسان رضوی از 16 مهرماه آغاز و تا 22 مهرماه بطول خواهد انجامید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.