قدس آنلاین – رها واعظی: به تازگی اپل در خصوص ایجاد نیروی لمسی پر قدرت بر روی آیفون ۶S سخن به میان آورده است که برای انجام بازی با گوشی هوشمند بسیار هیجان انگیز است.

نیروی لمسی آیفون ۶S و انقلابی در دنیای بازی‌ها

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نیروی لمسی، یک تکنولوژی برای تشخیص زمانی است که فشار اضافی بر روی صفحه نمایش وارد می شود و گوشی سریعا آن را دریافت می کند.

این تکنولوژی در ساعت اپل و مک بوک به کار نرفته است. در ساعت هوشمند اپل، قسمت بالای صفحه نمایش فوق العاده قوی است و دارای لرزش لمسی می باشد. البته صفحه نمایش ساعت هوشمند بسیار کوچک است و نیروی لمسی آن محدود می باشد.

به گفته ی کمپانی اپل، توسعه دهندگان برنامه ها برای آیفون 6S، ویژگی منحصر به فرد لمسی صفحه نمایش را در نظر گرفته اند و نرم افزارهایی با الهام از نیروی لمسی انگشتان دست برنامه نویسی کرده اند.

بی شک اپل، بهبود صفحه نمایش را در iOS 9 تجربه کرده است و برای آیفون و آیپد، صفحه کلیدهای بهتری ایجاد کرده است.

نیروی لمسی جدید اپل می تواند برنامه ی بسیار مفیدی در طراحی و بهره وری از نرم افزارهای مختلف باشد. ارتعاش لمسی ظریف تر نیز می تواند باعث واقعی تر شدن صفحه کلید بر روی صفحه نمایش باشد. همچنین طراحی حساس به فشار این سفحه نمایش می تواند به طراحان و معماران برای استفاده از نرم افزارهای مخصوصشان، کمک زیادی کند.

صفحه نمایش لمسی جدید اپل برای آیفون 6S همچنین برای انجام بازی های مخصوص گوشی هوشمند بسیار مناسب است و انجام بازی های گوشی هوشمند را با انقلابی جدید مواجه خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.