قدس آنلاین: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: ۲۲ جانباز ۷۰ درصد خراسان‌رضوی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

اعزام جانبازان ۷۰ درصد خراسان‌رضوی به سرزمین وحی‌

به گزارش قدس آنلاین، عابدین عابدی‌مقدم با بیان اینکه دومین کاروان حج جانبازان خراسان رضوی روز سه‌شنبه به سوی سرزمین وحی حرکت می‌کنند، اظهار داشت: دومین کاروان حج جانبازان کشور که بیش از نیمی از آن را جانبازان 70 درصد خراسان رضوی و خانواده‌های آنها تشکیل داده‌اند به سمت خانه خدا اعزام می‌شوند.

وی افزود: این کاروان متشکل است از 138 نفر که  از این تعداد 120 جانباز با خانواده خود در آن حضور دارند و از استان خراسان رضوی نیز 22 جانباز به همراه 32 تن از خانواده‌های خود به این سفر الهی اعزام می‌شوند.

عابدی مقدم خاطرنشان کرد: در کاروان سفر حج ویژه جانبازان خراسان رضوی و سایر نقاط کشور، جانبازان 70 درصد قطع نخاع، قطع عضو و همی پلژی حضور دارند که مایه مباهات ما و سایر مسئولین است که این عزیزان را به آرزوی دیرین خود یعنی زیارت حرم نبی اکرم اسلام(ص) و خانه خدا برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در میان 54 جانباز اعزامی به این سفر از استان خراسان رضوی، جانبازانی از شهرستان‌های مشهد، نیشابور، کاشمر، تربت جام، جغتای، جوین و سبزوار حضور دارند که امیدوار هستیم بدون هیچ تاخیر و یا مشکلی پرواز این عزیزان از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به پرواز درآید.

وی بیان کرد: کاروان ویژه جانبازان در تاریخ 17 شهریور ماه تهران را به مقصد مدینه ترک می‌کند و سپس بعد از اقامت یک هفته‌ای در مدینه و سه هفته‌ای در مکه در تاریخ 16 مهر ماه سال جاری به میهن اسلامی خود بازمی‌گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.