۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 308077

قدس آنلاین یزد - مرد موادفروشي که با ديدن ماموران پليس اقدام به فرار به داخل منزل يکي از شهروندان کرد با شليک مامور پليس کلانتري ۱۳ شهر يزد، تسليم شد.

مرد افيوني در پشت بام زمينگير شد

به گزارش قدس آنلاین یزد ، فرمانده انتظامي شهرستان يزد اظهار داشت : روز گذشته ماموران گشت کلانتري 13 "شهيد رجايي" هنگام گشت زني در "کوچه بيوک" شهر يزد متوجه يک نفر ناشناس شده که وي با ديدن ماموران پليس پا به فرار گذاشته و وارد منزل يکي از شهروندان که درب منزلش باز بوده شد.

سرهنگ "يوسف سپهوند" ادامه داد: با درخواست کمک صاحبخانه از مامور پليس، مبني بر اينکه فرد ناشناسي وارد منزلش شده مامور پليس، متهم را در بالاي پشت بام منازل مسکوني دنبال کرده و دستور ايست را صادر مي کند.

وی افزود: با توجه به فرار متهم، مامور "کلانتري 13" با رعايت کامل قانون بکارگيري سلاح، يک تير هوايي شليک کرده و متهم را زمينگير و دستگير مي کند.

يوسف سپهوند ضمن اشاره به کشف مقداري موادمخدر در بازرسي از متهم افزود: تحقيقات پليس، نشانگر اين امر است که متهم دستگير شده از موادفروشان حرفه اي محلات شهر يزد است.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد با بيان اينکه پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل و به دادسرا ارسال شده است خاطر نشان کرد: شهروندان درب منزل خود را باز نگذاشته و هميشه توصيه هاي پليس را مد نظر داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.